Ve čtvrtek 2. 2. 2023 vyhlašuje ředitelka školy ředitelské volno pro žáky. Škola provede generální odhlášku obědů.
V pátek 13. 1. 2023 z důvodu probíhajících voleb v budově školy, bude výuka ukončena po 4. VH v 11:20 hod. Ve školní jídelně se nevaří. Škola provede generální odhlášku obědů.
Připomínáme žákům a rodičům, aby si odhlásili obědy ve školní jídelně v aplikaci STRAVA.cz ve dnech 18.-19.11.2021.
Těm žákům maturitních ročníků, kteří nebyli z některého předmětu v 1. pololetí školního roku 2020/2021 hodnoceni nebo byli hodnoceni nedostatečně, bude umožněno vykonat zkoušku k dokončení klasifikace nebo opravnou komisionální zkoušku do 31. března 2021 (tak, aby se v případě jejího úspěšného vykonání mohli účastnit písemných zkoušek. Písemnou žádost o dokončení klasifikace nebo opravnou zkoušku mohou žáci podat nejpozději do 12. 2. 2021. Pokud žák opravné zkoušky či zkoušky v náhradním termínu nevykoná úspěšně, i nadále pokračuje ve výuce ve 2. pololetí. Žákem školy je takový žák do 30. června 2021.
Pokud máte průkaz ISIC s platností do 30.12.2020, napište nebo zavolejte do pátku 15.1.2021 do kanceláře školy a požádejte o prodloužení platnosti. Revalidační známka stojí 180 Kč.
Platnosti průkazů ISIC jsou v současné situaci prodlouženy až do 31.1.2021, neplatí však všude.
Z důvodu nemoci PaedDr. Kaiprové dochází ve středu 6.1.2021 ke změně rozvrhu dálkového studia třídy PD2 následovně:
AJ: 14:20 - 17:30
MAT: 17:40 - 19:10
Žáci třídy MO3 a MS3 si přijdou povinně zakoupit chybějící učebnice do kanceláře školy každý všední den do 13:30 hod. a to po skončení výuky dle distančního rozvrhu. V úterý a ve středu je možné do 14:30 hod. podle seminářů. Termín vyzvednutí do pátku 6.11.2020!
Od úterý 15.9.2020 jsou v kanceláři školy k vyzvednutí maturitní vysvědčení.
Ve středu 11.3. bude výuka
PD1: EKO, AJK, PRX,
PD2: MM, PRX, AJK
a ve středu 18.3. bude výuka
PD1: CJK, ICT, UCTD
PD2: ICT, EKO, CJK.
Ve středu 5.2.2020 dochází ke změně v rozvrhu třídy PD1. Místo předmětu OBK bude předmět ICT.
Přístup do aplikace Bakaláři přes web je opět funkční.
V současné době není možný přístup přes web do aplikace Bakaláři. Na odstranění závady se pracuje. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za strpení.
Ve středu 8.1. bude místo MAT předmět ICT. Dochází tedy k následující změně v rozvrhu dálkového studia.
PD1 - CJL, AJK, ICT
PD2 - AJK, ICT, CJL
Ve středu 10.12. dochází k následující změně v rozvrhu dálkového studia.
PD1 - ICT, CJL MAT
PD2 - AJK, MAT, CJL
Ve středu 4.12. dochází k následující změně v rozvrhu dálkového studia.
PD1 - ICT, ICT, AJK
PD2 - AJK, MAT, ICT
Z důvodu připravy opravných prací a výmalby školy, ruší se v pátek 25.10.2019 běžná výuka. Budou probíhat pouze konzultační hodiny žáků s učiteli (pouze po předchozí domluvě).
Z důvodu souběhu několika významných akcí konaných v Praze v pátek 11.10.2019, rozhodlo z bezpečnostvních důvodů vedení školy o zkrácení výuky na 4. VH. Výuka končí pro všechny žáky v 11:20 hod.
Ve dnech 2.10. a 9.10. dochází k následující změně v rozvrhu dálkového studia. Výměna AJ za MM a PRX.
2.10.2019
PD1 - MM, CJ, MAT
PD2 - CJ, MAT, PRX
9.10.2019
PD1 - UCTD, AJ, MAT
PD2 - AJ, UCTD, OBK
Ve středu 11.9.2019 je rozvrh dálkového studia následující:
PD1 - CJ, AJK, ICT
PD2 - AJK, ICT, CJ
Pro žáky, kteří chtějí doklasifikaci z tělesné výchovy, vypisuje Mgr. Šauerová hromadný termín ve čtvrtek 30. května 2019. Zájemci se shromáždí nejpozději v 8:00 hod. před sborovnou. S sebou cvičební úbor a vhodnou obuv.
Ve středu 22. 5. 2019 dochází k následujícím změnám v rozvrhnu dálkového nástavbového studia třídy PD1: 14:20-15:50 EKO/UCTD, 16:00-17:30 ICT, 17:40-19:10 MAT.
Ve středu 27. 3. 2019 dochází k následujícím změnám v rozvhnu dálkového nástavbového studia. Třída PD1 bude při druhé dvouhodinovce rozdělena na MAT a ICT. Třída PD2 má při poslední dvouhodinovce ICT.
V úterý 26. 3. 2019 je vypsán 2. termín doklasifikace z předmětu ICT od 14 hodin v učebně 21B. K doklasifikaci je podmínkou doložit sešit se zápisem látky z 1. pol.
Ve středu 20. 3. 2019 dochází z důvodu nemoci učitelů k následujícím změnám v rozvhnu dálkového nástavbového studia. Třída PD1 bude při poslední dvouhodinovce rozdělena na AJK (supluje Mgr. Pochmanová) a MAT, podle zvoleného maturitního předmětu. Třída PD2 má při první dvouhodinovce místo jazyků MM.
Ve čtvrtek 7. 3. 2019 je vypsán termín doklasifikace z předmětu ICT od 14 hodin v učebně 25.
Žáci, kterí se přihlásili na Zimní adaptační kurz v Jánských Lázních a dosud nezaplatili zálohu ve výši 2.000 Kč, nechť tak učiní nejpozději do 21.12.2018.
Doplatek kurzu ve výši 2.200 Kč je splatný do 25.1.2019.
Zároveň musí být splněna podmínka, že žák nesmí mít vůči škole nevyrovnané závazky.
Vstupenky na maturitní a imatrikulační ples jsou již v prodeji. Přednostně jsou k sezení (450 Kč a 380 Kč) rezervovány do 21. 12. 2018 pro žáky 1. a 4. ročníků. Následně budou v prodeji pro ostatní zájemce. Vstupenky k stání za 270 Kč jsou v prodejí pro všechny již nyní. Na místě v den konání akce budou k dispozici za 320 Kč.
Pro žáky třídy MO3 s uděleným IVP jsou vypsané konzultace z MAT ve středu 31.10.2018 od 16:00 do 19:00 hodin.
Pro žáky, kteří chtějí doklasifikaci z tělesné výchovy, vypisuje Mgr. Šauerová v rámci kozultací hromadný termín ve středu 27. června 2018. Zájemci se shromáždí nejpozději v 9:00 hod. před sborovnou.
V pondělí 25. 6. 2018 je poslední termín k odevzdání přihlášek k podzimnímu termínu maturitních zkoušek. Vzhledem k celoškolní akci mimo budovu školy, můžou žáci vhodit řádně vyplněnou a podepsanou přihlášku do poštovní schránky ve vestibulu školy. Děkujeme.
Během ústních maturitních zkoušek a souvislé praxe od pondělí 14. 5. do pátku 25. 5. 2018 mají žáci (nejen) s IVP možnost konzultací a zkoušek s jednotlivými vyučujícími. Nutná předchozí domluva.
V úterý 20. 3. 2018 mezi 8:00 - 8:30 hod. je poslední termín na doklasifikace z TV za 1. pololetí v malé tělocvičně v budově školy. Zájemci se předem domluví s Mgr. Janou Šauerovou.
Přístup do programu Bakaláři pro žáky a rodiče je opět funkční. Omlouváme se za výpadek.
Ve čtvrtek 1. 2. 2018 v den vyhlášení ředitelského volna, proběhnou na škole konzultace a doklasifikace I. pol. těchto vyučujících:
Mgr. Šauerová - TV (v ZŠ Chelčického) od 8:00 hod. (nutno předem domluvit), BIO, PSYS (v budově školy) od 9:30 hod. do 12:00 hod.
p. Bozděch - ICT od 9:00 do 13:00 hod.
Mgr. Dvořák - MAT od 8:30 do 12:30 hod.
Bc. Lexová - AJ, ZPV, ZSV (1. roč.), ZSV (PM) od 8:15 do 13:00 hod.
Ing. Šolaja - AJ, UCTD od 8:00 do 11:30 hod.
Ve čtvrtek 21. 12. 2017 od 8.30 do 12.30 hodin proběhnou konzultace z matematiky s Mgr. Dvořákem a od od 9.00 do 13.00 hodin konzultace z ICT s p. Bozděchem.
Přístup do programu Bakaláři pro žáky a rodiče je opět funkční. Omlouváme se za výpadek.
Ve středu 27. 9. 2017 mají žáci dálkové formy vzdělávání následující rozvrh hodin: třída PD1 - OBK, MAT, PRX; třída PD2 - MAT, OBK, ZSV.
Ve středu 20. 9. 2017 mají žáci dálkové formy vzdělávání následující rozvrh hodin: třída PD1 - MAT, UCTD, ZSV; třída PD2 - UCTD, MAT, EKO.
V období od soboty 1. července do neděle 3. září 2017 jsou hlavní prázdniny, výuka ve školním roce 2017/2018 začne v pondělí 4. září 2017 od 8 hodin.
VŠEM NAŠIM ŽÁKŮM I ZAMĚSTNANCŮM PŘEJEME KRÁSNÉ A POHODOVÉ PRÁZDNINY!
Žáci, kteří nebyli klasifikováni v řádném termínu nebo konají opravné zkoušky, využijí termíny mimořádně stanovené na týden od 4. 9. do 7. 9. 2017. Termíny jsou závazné - není-li žák hodnocen ani v náhradním termínu nebo se nedostaví k vykonání opravné zkoušky, neprospěl.
Maturanti pozor! Nejzazší termín pro odevzdání Vlastního seznamu literárních děl k maturitní zkoušce ředitelce školy je pátek 31. 3. 2017 do 13. 00 hodin. Prodloužení termínu není možné.
Mgr. Václav Dvořák nabízí žákům po předchozí domluvě mimořádný termín konzultací z matematiky v době jarních prázdnin - ve čtvrtek 16. března 2017 od 9.00 do 15.00 hodin.
Maturanti pozor! Termín odevzdání podnikatelského záměru ředitelce školy je v pátek 24. 2. 2017 do 13:00 hodin!!! Prodloužení tohoto termínu není možné.
Přistup do programu Bakalář pro žáky a rodiče je již znovu funkční. Omlouváme se za způsobené potíže a děkujeme za pochopení.
Z důvodu stavebních prací proběhnou nejbližší konzultační hodiny pro žáky dálkové formy vzdělávání ve středu 9. 11. 2016. Ve dnech 26. 10. a 2. 11. 2016 výuka odpadá.
Po dobu stavebních prací od pondělí 24. 10. do pátku 25. 11. 2016 je z bezpečnostních důvodů uzavřen vchod do školy a celé schodiště z ulice Koldínova. Vchod do školy je v tomto termínu pouze přes ZŠ z ulice Žerotínova. Žákům sdělí kódy ke vstupu třídní učitelé, nebo AŘŠ na tel. čísle 222 516 437, 603 824 085, nebo 739 592 875.
Maturanti, kteří úspěšně vykonali všechny zkoušky společné i profilové části MZ 2016 v podzimním termínu, mají svá maturitní vysvědčení připravena k vyzvednutí v kanceláři školy.
V pondělí 26. 9. 2016 se uskuteční třídní schůzky s rodiči (zákonnými zástupci) žáků tříd MO1, MS1 a PM1. Začátek v 17.00 hodin ve kmenových učebnách.
V pondělí 26. 9. 2016 proběhne od 13.00 hodin v učebně 25 povinná informativní schůzka pro žáky s IVP.
Program: projednání žádostí, předání studijních plánů a seznámení s podmínkami plnění IVP.
Žáci mohou využít rovněž náhradní termín – v úterý 27. 9. 2016 v 10.00 hodin (učebna 25).
Ve středu 21. 9. 2016 byl žákům dálkové formy vzdělávání stanoven následující rozpis konzultací:
PD1 - EKO, AJK/NJK/RJK, MM
PD2 - MM, EKO, AJK/NJK/RJK
Žákům bude rovněž předán rozvrh konzultačních hodin pro 1. pololetí školního roku 2016/2017.
Ve středu 14. 9. 2016 byl žákům dálkové formy vzdělávání stanoven následující rozpis konzultací:
PD1 - ICT, CJL, UCTD
PD2 - UCTD, ICT, CJL
Všem maturantům, konajícím písemné zkoušky společné části MZ v podzimním termínu, byly výsledky didaktických testů a písemných prací zaslány e-mailem.
.
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje, že v návaznosti na jednání vlády ČR dne 7. června 2021 bylo vydáno:
Více informací ZDE.
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje, že v návaznosti na jednání vlády ČR dne 29. dubna 2021 došlo k vydání:
Novelizovaného mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví k omezení provozu ve školách a školských zařízeních, s účinností od 3. 5. 2021. Tímto mimořádným opatřením se oproti současnosti mění následující:
V mateřských školách od 3. 5. 2021
- se umožňuje osobní přítomnost všech dětí v MŠ v kraji Středočeském, Pardubickém, Libereckém a Praze; v těchto krajích probíhá provoz MŠ standardním způsobem (bez omezení počtu dětí ve skupině či třídě, bez testování dětí a pro všechny děti navštěvující tyto MŠ). Stejné už od 26. dubna 2021 platí v Karlovarském, Královéhradeckém a Plzeňském kraji.
V základních školách od 3. 5. 2021
- se v kraji Středočeském, Pardubickém, Libereckém a Praze umožňuje osobní přítomnost žáků 2. stupně, a to za podmínky, že se vzdělávání v lichém týdnu neúčastní první polovina tříd a v sudém týdnu neúčastní druhá polovina tříd (při lichém počtu tříd lze počet zaokrouhlit). Stejné již bylo schváleno v pondělí pro Karlovarský, Královéhradecký a Plzeňský kraj.
Ve víceletých gymnáziích a konzervatořích od 3. 5. 2021
- se v kraji Středočeském, Pardubickém, Libereckém a Praze umožňuje osobní přítomnost žáků nižšího stupně šestiletého a osmiletého gymnázia a žáků prvních čtyř ročníků osmiletého vzdělávacího programu konzervatoře, a to za podmínky, že se vzdělávání v lichém týdnu neúčastní první polovina tříd a v sudém týdnu neúčastní druhá polovina tříd (při lichém počtu tříd lze počet zaokrouhlit). Stejné již bylo schváleno v pondělí pro Karlovarský, Královéhradecký a Plzeňský kraj.
Ostatní podmínky provozu škol a školských zařízení
- ve Středočeském, Pardubickém, Libereckém kraji a v Praze jsou ve všech školách a školských zařízeních od 3. 5. 2021 nově povoleny sportovní činnosti konané venku (ve vnějších prostorech), stejné už nyní platí v Karlovarském, Královéhradeckém a Plzeňském kraji:
• to se týká pouze těch žáků a studentů, kterým je tímto mimořádným opatřením povolena osobní přítomnost na vzdělávání,
• na organizování sportovní činnosti ve školách uplatní obecně platná mimořádná opatření,
• v mimořádném opatření k ochraně dýchacích cest je uvedena výjimka z nošení ochrany (tedy bez roušky nebo respirátoru) pro vzdělávací aktivity ve školách, jejichž charakter neumožňuje jejich nošení (vč. tělocviku),
• i při sportovních činnostech ve škole je nutné zachovat homogenitu tříd,
• jinak není organizování sportovní činnosti ve školách a školských zařízeních zvlášť upraveno, sportovní činnost ve školách a školských zařízeních se neřídí pravidly pro amatérské sportování organizované sportovními svazy uvedené v mimořádném opatření upravující maloobchod a služby,
- sportovní činnosti ve školách jsou dle dosavadního znění opatření v celé ČR dále umožněny bez omezení na vnitřní nebo vnější prostory v mateřských školách a u oborů středního a vyššího odborného vzdělávání a studijních programů vysokých škol, ve kterých je sportovní činnost stěžejní součástí rámcového nebo akreditovaného vzdělávacího či studijního programu (pokud je těmto dětem, žákům nebo studentům dle ostatních ustanovení tohoto opatření umožněna osobní účast na vzdělávání).
Novely mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví k povinnému testování dětí, žáků a studentů ve školách a školských zařízeních, s účinností od 3. 5. 2021. Tímto opatřením se oproti současnosti mění následující:
Novely mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví k povinnému testování zaměstnanců ve školách, s účinností od 3. 5. 2021. Tímto opatřením se oproti současnosti mění následující:
Dále informujeme, že na základě požadavku ministra školství, mládeže a tělovýchovy nedošlo k uložení povinnosti pro školy vydávat potvrzení o negativním výsledku testu žáků pro účely doložení této skutečnosti ve službách (např. kadeřnictví, holičství) nebo pro účely amatérského sportu apod. Klient nebo sportovec (příp. jeho zákonný zástupce) bude dokládat skutečnost, že byl ve škole negativně testován nejdéle před 72 hodinami čestným prohlášením.
Ve věci centrálního zajištění Ag testů pro následující období zašle MŠMT školám samostatnou informaci v nejbližších dnech.
Dále MŠMT připomíná informace k přijímacím zkouškám:
K maturitním zkouškám:
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje, že v návaznosti na jednání vlády ČR dne 19. dubna 2021 byla vydána:
V mateřských školách od 26. 4. 2021
Ve středních školách, vyšších odborných školách a konzervatořích od 26. 4. 2021
Ve vyšších odborných školách se od 26. 4. 2021 umožňuje skupinová konzultace v maximálním počtu 6 studentů na skupinu pro studenty posledních ročníků anebo studenty ohrožené školním neúspěchem z jiných ročníků
Provoz ostatních škol a školských zařízení
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje, že v návaznosti na jednání vlády dne 12. dubna 2021 bylo vydáno mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví k omezení provozu ve školách a školských zařízeních, které s účinností od 19. dubna 2021 umožňuje nad rámec doposud platných výjimek taktéž:
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví, které s účinností od 13. dubna 2021 novelizuje mimořádné opatření čj. MZDR 14592/2021-3/MIN/KAN tak, že:
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy na základě jednání vlády 6. dubna vydalo informace k provozu škol a školských zařízení od 12. dubna 2021 do odvolání.
Dítěti, žákovi nebo studentovi, kterému není jiným mimořádným opatřením nebo krizovým opatřením zakázána osobní přítomnost na vzdělávání a který je dítětem nebo žákem mateřské školy, základní školy, základní školy speciální, oboru vzdělání Praktická škola jednoletá nebo Praktická škola dvouletá, žákem nebo studentem účastnícím se praktického vyučování nebo praktické přípravy na střední škole nebo vyšší odborné škole, žákem školy nebo studentem vyšší odborné školy, který se účastní skupinové konzultace nebo závěrečných zkoušek, maturitních zkoušek nebo absolutorií, se v dané škole umožňuje osobní přítomnost pouze tehdy, pokud
a) nemá příznaky onemocnění COVID-19
b) podstoupil ve frekvenci stanovené podle čl. III vyšetření prostřednictvím neinvazivního
preventivního antigenního testu na přítomnost antigenu viru SARS-CoV-2, který si
provedl sám nebo které mu byly provedeny jinou osobou a které mu poskytla škola (dále
jen „preventivní antigenní test“), a prokáže se negativním výsledkem tohoto vyšetření,
není-li ve čl. II stanoveno jinak.
Omezení podle věty první se nevztahuje na individuální konzultace a individuální prezenční výuku. Škola může pro preventivní testování použít pouze testy určené pro sebetestování nebo Ministerstvem zdravotnictví povolené k použití laickou osobou.
Více informací ZDE.
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje, že:
Znovu připomínáme všem žákům a rodičům důležité informace ke zdárnému zvládnutí distanční (on-line) výuky!
Od 5. 10. 2020 je z důvodu epidemiologické situace zakázána osobní přítomnost žáků ve školách na prezenční výuce. Distanční výuka je ve školním roce 2020/2021 povinná.
Na naší škole se pro výuku používá jednotná platforma Office 365 – MS Teams, přes kterou probíhá komunikace, zadávání úkolů i on-line hodiny (videokonference).
K této platformě patří i aplikace MS Outlook, ve které má každý žák zřízen školní e-mailový účet, ze kterého má povinnost se školou komunikovat.
Platformu Office 365 se všemi příslušnými moduly (aplikacemi) si všichni žáci mohli zdarma instalovat až na 5 svých zařízení (PC, notebook, mobilní telefon atd.) a po celou dobu studia jsou povinni ji používat.
K plnému využití všech modulů a řádné výuce je povinností všech žáků (již od začátku tohoto školního roku) mít k dispozici na svých zařízeních mikrofon, reproduktor nebo sluchátka a kameru. Zapnutí kamery není vyžadováno ve všech on-line hodinách, ale žák je povinen si ji kdykoliv zapnout na vyzvání vyučujícího!
V případě dočasné poruchy na jakémkoliv z vyjmenovaných zařízení je žák povinen neprodleně informovat vyučujícího, třídního učitele nebo kancelář školy.
Škola může žákům dočasně zapůjčit notebook a sluchátka. Pokud nebude mít žák mimořádně k dispozici funkční kameru na svém PC, je vždy povinen použít kameru na mobilním telefonu.
Děti mohou využít služeb v případě že:
Rodiče a pedagogové se mohou na Prev-centrum obrátit v případě kdy:
Další informace o službě naleznete v letáku či na našich webových stránkách:
Služba vzdálené podpory – Prev-Centrum
ZAKAZUJE OSOBNÍ PŘÍTOMNOST:
Základní a střední školy poskytují těmto dětem nebo žákům vzdělávání distančním způsobem. Mateřská škola poskytuje vzdělávání distančním způsobem dětem, pro které je předškolní vzdělávání povinné. Metodika ke vzdělávání dětí distančním způsobem bude mateřským školám zaslána začátkem příštího týdne.
Dětem ve věku od 2 do 10 let, jejichž zákonní zástupci jsou pracovníky vybraných profesí nezbytných pro chod státu, může být poskytována péče v určených školách a školských zařízeních, viz krizové opatření č. 212 ze dne 26. února 2021 (dostupné ZDE).
OŠETŘOVNÉ: rodiče můžete pro informace o ošetřovném odkázat např. zde: https://www.cssz.cz/web/cz/aktualni-informace-k-osetrovnemu. Podle nových pravidel škola již nevyplňuje žádné potvrzení.
I NADÁLE JE POVOLENA PŘÍTOMNOST:
A NADÁLE JE POVOLENO:
Z obecného zákazu pohybu mezi okresy je mimo dalších i výjimka pro cesty za účelem účasti na vzdělávání včetně praxí a na zkouškách. Tedy je výjimka pro cesty za takovým vzděláváním (praxí) nebo zkouškami, které je možné v souladu s krizovými opatřeními nadále konat. Všem osobám, které dosáhly věku alespoň 15 let a využívají této výjimky, je nařízeno prokázat důvodnost využití výjimky písemným dokladem nebo čestným prohlášením s uvedením konkrétního důvodu výjimky, viz krizové opatření č. 216 ze dne 26. února 2021 (dostupné ZDE).
Zákon o ochraně veřejného zdraví (č. 258/2000 Sb.)
§ 69
Mimořádná opatření při epidemii a nebezpečí jejího vzniku
(1) Mimořádnými opatřeními při epidemii nebo nebezpečí jejího vzniku jsou
a) zákaz nebo omezení výroby, úpravy, úschovy, dopravy, dovozu, vývozu, prodeje a jiného nakládání s potravinami a dalšími výrobky, kterými může být šířeno infekční onemocnění, popřípadě příkaz k jejich zničení,
b) zákaz nebo omezení styku skupin fyzických osob podezřelých z nákazy s ostatními fyzickými osobami, zejména omezení cestování z některých oblastí a omezení dopravy mezi některými oblastmi, zákaz nebo omezení slavností, divadelních a filmových představení, sportovních a jiných shromáždění a trhů, uzavření zdravotnických zařízení jednodenní nebo lůžkové péče, zařízení sociálních služeb, škol, školských zařízení, zotavovacích akcí, jakož i ubytovacích podniků a provozoven stravovacích služeb nebo omezení jejich provozu,
Jelikož epidemiologická situace v naší zemi není nadále dobrá, Vláda České republiky se na svém zasedání dne 23. prosince 2020 usnesla na vydání krizového opatření, kterým se opět omezuje osobní přítomnost dětí, žáků a studentů na vzdělávání do 8. ledna 2021.
Od pondělí 4. ledna 2021 probíhá opět distanční výuka pro všechny ročníky až do odvolání.
Více informací poskytnou žákům třídní učitelé v pondělí 4. 1. 2021 v rámci on-line třídnických hodin.
Informace MŠMT k provozu škol a školských zařízení ke stažení ZDE.
Ministr školství, mládeže a tělovýchovy Robert Plaga v pondělí 16.11.2020 představil matici opatření PES v oblasti školství. „Tabulka je výsledkem spolupráce mezi ministerstvy školství a zdravotnictví a zohledňuje priority české vzdělávací soustavy,“ řekl ministr školství na dnešní tiskové konferenci k představení materiálu.
Opatření PES v oblastní školství ke stažení ZDE.
V přílohách zveřejňujeme přehledy opatření pro školy a školská zařízení v souladu s nařízením vlády ze dne 8. 10. 2020.
Informace pro školy a školská zařízení
Rozvrh hodin - třídy
Rozvrh hodin - učitelé
Zvonění (pro distanční rozvrh)
Nařízení HSHMP č. 15/2020
.
Copyright © 2016 - 2023 | Střední škola PROFIT, spol. s r. o. &  
Vitalex Computers
- Tvorba školních webů