msmt kb 

 

 

  
  

Partneři
Kotva
Distanční výuka
 
 
Aplikace

 

 
 
Aktuality
Ředitelské volno
30.1.2023

Ve čtvrtek 2. 2. 2023 vyhlašuje ředitelka školy ředitelské volno pro žáky. Škola provede generální odhlášku obědů.

Volby 2023 - 2. kolo
20.1.2023
V pátek 27. 1. 2023 z důvodu probíhajících voleb v budově školy, bude výuka opět ukončena po 4. VH v 11:20 hod. Ve školní jídelně se nevaří. Škola provede generální odhlášku obědů.
Volby 2023
6.1.2023

V pátek 13. 1. 2023 z důvodu probíhajících voleb v budově školy, bude výuka ukončena po 4. VH v 11:20 hod. Ve školní jídelně se nevaří. Škola provede generální odhlášku obědů.

Odhlášení obědů
16.11.2021

Připomínáme žákům a rodičům, aby si odhlásili obědy ve školní jídelně v aplikaci STRAVA.cz ve dnech 18.-19.11.2021.

Opravné zkoušky a doklasifikace pro žáky maturitních ročníků
2.2.2021

Těm žákům maturitních ročníků, kteří nebyli z některého předmětu v 1. pololetí školního roku 2020/2021 hodnoceni nebo byli hodnoceni nedostatečně, bude umožněno vykonat zkoušku k dokončení klasifikace nebo opravnou komisionální zkoušku do 31. března 2021 (tak, aby se v případě jejího úspěšného vykonání mohli účastnit písemných zkoušek. Písemnou žádost o dokončení klasifikace nebo opravnou zkoušku mohou žáci podat nejpozději do 12. 2. 2021. Pokud žák opravné zkoušky či zkoušky v náhradním termínu nevykoná úspěšně, i nadále pokračuje ve výuce ve 2. pololetí. Žákem školy je takový žák do 30. června 2021.

DNY OTEVŘENÝCH DVEŘÍ
11.1.2021
Pro žáky 9. tříd a zájemce o studium naše škola nepořádá hromadné dny otevřených dveří v konkrétním termínu. Na prohlídku školy se objednávejte individuálně telefonicky na tel. 222 516 437, 603 824 085, 739 592 875 až po otevření škol min. pro žáky závěrečných ročníků. Děkujeme za pochopení.
Prodloužení platnosti průkazu ISIC
11.1.2021

Pokud máte průkaz ISIC s platností do 30.12.2020, napište nebo zavolejte do pátku 15.1.2021 do kanceláře školy a požádejte o prodloužení platnosti. Revalidační známka stojí 180 Kč. 

Platnosti průkazů ISIC jsou v současné situaci prodlouženy až do 31.1.2021, neplatí však všude.

Viz odkaz: Neprodloužila ti škola průkaz? Nezoufej, máme pro tebe dárek pod stromeček - ISIC.CZ I Svět průkazů ISIC, ITIC, IYTC a SCHOLAR

 

Změna rozvrhu dálkového studia ve středu 6.1.2021
6.1.2021

Z důvodu nemoci PaedDr. Kaiprové dochází ve středu 6.1.2021 ke změně rozvrhu dálkového studia třídy PD2 následovně:

AJ: 14:20 - 17:30

MAT: 17:40 - 19:10

Vyzvednutí učebnic pro žáky 3. ročníků
2.11.2020

Žáci třídy MO3 a MS3 si přijdou povinně zakoupit chybějící učebnice do kanceláře školy každý všední den do 13:30 hod. a to po skončení výuky dle distančního rozvrhu. V úterý a ve středu je možné do 14:30 hod. podle seminářů. Termín vyzvednutí do pátku 6.11.2020! 

Změna rozvrhu dálkového studia ve středu 16. 9. 2020
16.9.2020
Ve středu 16.9.2020 dochází ke změně v rozvrhu třídy PD2. Místo předmětu ICT bude předmět UCTD a EKO.
Maturitní vysvědčení
14.9.2020

Od úterý 15.9.2020 jsou v kanceláři školy k vyzvednutí maturitní vysvědčení.

Změna rozvrhu dálkového studia ve středu 11. a 18. 3. 2020
9.2.2020

Ve středu 11.3. bude výuka

PD1: EKO, AJK, PRX,

PD2: MM, PRX, AJK

a ve středu 18.3. bude výuka

PD1: CJK, ICT, UCTD

PD2: ICT, EKO, CJK.

Změna rozvrhu dálkového studia ve středu 5.2.2020
5.2.2020

Ve středu 5.2.2020 dochází ke změně v rozvrhu třídy PD1. Místo předmětu OBK bude předmět ICT.

Bakaláři opět fungují
5.2.2020

Přístup do aplikace Bakaláři přes web je opět funkční.

Nefunkční Bakaláři
4.2.2020

V současné době není možný přístup přes web do aplikace Bakaláři. Na odstranění závady se pracuje. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za strpení.

Změna rozvrhu dálkového studia ve středu 8.1.2020
7.1.2020

Ve středu 8.1. bude místo MAT předmět ICT. Dochází tedy k následující změně v rozvrhu dálkového studia. 

PD1 - CJL, AJK, ICT

PD2 - AJK, ICT, CJL

Změna rozvrhu dálkového studia ve středu 11.12.2019
10.12.2019

Ve středu 10.12. dochází k následující změně v rozvrhu dálkového studia. 

PD1 - ICT, CJL MAT

PD2 - AJK, MAT, CJL

Změna rozvrhu dálkového studia 4.12.2019
3.12.2019

Ve středu 4.12. dochází k následující změně v rozvrhu dálkového studia. 

PD1 - ICT, ICT, AJK

PD2 - AJK, MAT, ICT

Úprava rozvrhu v pátek 25.10.2019
23.10.2019

Z důvodu připravy opravných prací a výmalby školy, ruší se v pátek 25.10.2019 běžná výuka. Budou probíhat pouze konzultační hodiny žáků s učiteli (pouze po předchozí domluvě). 

Úprava rozvhu v pátek 11.10.2019
11.10.2019

Z důvodu souběhu několika významných akcí konaných v Praze v pátek 11.10.2019, rozhodlo z bezpečnostvních důvodů vedení školy o zkrácení výuky na 4. VH. Výuka končí pro všechny žáky v 11:20 hod.

Změna rozvrhu dálkového studia
2.10.2019

Ve dnech 2.10. a 9.10. dochází k následující změně v rozvrhu dálkového studia. Výměna AJ za MM a PRX.

2.10.2019

PD1 - MM, CJ, MAT

PD2 - CJ, MAT, PRX

9.10.2019

PD1 - UCTD, AJ, MAT

PD2 - AJ, UCTD, OBK

Rozvrh dálkového studia ve středu 11.9.2019
10.9.2019

Ve středu 11.9.2019 je rozvrh dálkového studia následující:

PD1 - CJ, AJK, ICT

PD2 - AJK, ICT, CJ

Doklasifikace z TV
29.5.2019

Pro žáky, kteří chtějí doklasifikaci z tělesné výchovy, vypisuje Mgr. Šauerová hromadný termín ve čtvrtek 30. května 2019. Zájemci se shromáždí nejpozději v 8:00 hod. před sborovnou. S sebou cvičební úbor a vhodnou obuv.

ZMĚNA ROZVRHU DÁLKOVÉHO STUDIA
20.5.2019

Ve středu 22. 5. 2019 dochází k následujícím změnám v rozvrhnu dálkového nástavbového studia třídy PD1: 14:20-15:50 EKO/UCTD, 16:00-17:30 ICT, 17:40-19:10 MAT.

ZMĚNA ROZVRHU DÁLKOVÉHO STUDIA
22.3.2019

Ve středu 27. 3. 2019 dochází k následujícím změnám v rozvhnu dálkového nástavbového studia. Třída PD1 bude při druhé dvouhodinovce rozdělena na  MAT a ICT. Třída PD2 má při poslední dvouhodinovce ICT.

Doklasifikace z ICT
22.3.2019

V úterý 26. 3. 2019 je vypsán 2. termín doklasifikace z předmětu ICT od 14 hodin v učebně 21B. K doklasifikaci je podmínkou doložit sešit se zápisem látky z 1. pol.

ZMĚNA ROZVRHU DÁLKOVÉHO STUDIA
19.3.2019

Ve středu 20. 3. 2019 dochází z důvodu nemoci učitelů k následujícím změnám v rozvhnu dálkového nástavbového studia. Třída PD1 bude při poslední dvouhodinovce rozdělena na AJK (supluje Mgr. Pochmanová) a MAT, podle zvoleného maturitního předmětu. Třída PD2 má při první dvouhodinovce místo jazyků MM.

Doklasifikace z ICT - 2 termín
13.3.2019
V úterý 26. 3. 2019 je vypsán 2. termín doklasifikace z předmětu ICT od 14 hodin v učebně 21B. Podmínkou je předložení sešitu se zápisem látky z I. pololetí. Nezapomeňte si ho přinést s sebou.
Doklasifikace z ICT
21.2.2019

Ve čtvrtek 7. 3. 2019 je vypsán termín doklasifikace z předmětu ICT od 14 hodin v učebně 25.

Zimní adaptační kurz v Jánských Lázních 24.2.-2.3.2019
6.12.2018

Žáci, kterí se přihlásili na Zimní adaptační kurz v Jánských Lázních a dosud nezaplatili zálohu ve výši 2.000 Kč, nechť tak učiní nejpozději do 21.12.2018.

Doplatek kurzu ve výši 2.200 Kč je splatný do 25.1.2019.

Zároveň musí být splněna podmínka, že žák nesmí mít vůči škole nevyrovnané závazky.

Vstupenky na maturtiní a imatrikulační ples 7. 2. 2019
6.12.2018

Vstupenky na maturitní a imatrikulační ples jsou již v prodeji. Přednostně jsou k sezení (450 Kč a 380 Kč) rezervovány do 21. 12. 2018 pro žáky 1. a 4. ročníků. Následně budou v prodeji pro ostatní zájemce. Vstupenky k stání za 270 Kč jsou v prodejí pro všechny již nyní. Na místě v den konání akce budou k dispozici za 320 Kč.

KONZULTACE Z MATEMATIKY
31.10.2018

Pro žáky třídy MO3 s uděleným IVP jsou vypsané konzultace z MAT ve středu 31.10.2018 od 16:00 do 19:00 hodin.

Doklasifikace z TV
25.6.2018

Pro žáky, kteří chtějí doklasifikaci z tělesné výchovy, vypisuje Mgr. Šauerová v rámci kozultací hromadný termín ve středu 27. června 2018. Zájemci se shromáždí nejpozději v 9:00 hod. před sborovnou.

Odevzdání přihlášek k podzimnímu termínu MZ
24.6.2018

V pondělí 25. 6. 2018 je poslední termín k odevzdání přihlášek k podzimnímu termínu maturitních zkoušek. Vzhledem k celoškolní akci mimo budovu školy, můžou žáci vhodit řádně vyplněnou a podepsanou přihlášku do poštovní schránky ve vestibulu školy. Děkujeme.

Konzultace pro žáky s IVP
14.5.2018

Během ústních maturitních zkoušek a souvislé praxe od pondělí 14. 5. do pátku 25. 5. 2018 mají žáci (nejen) s IVP možnost konzultací a zkoušek s jednotlivými vyučujícími. Nutná předchozí domluva.

Doklasifikace z TV
19.3.2018

V úterý 20. 3. 2018 mezi 8:00 - 8:30 hod. je poslední termín na doklasifikace z TV za 1. pololetí v malé tělocvičně v budově školy. Zájemci se předem domluví s Mgr. Janou Šauerovou.

Program Bakaláři obnoven!
16.3.2018

Přístup do programu Bakaláři pro žáky a rodiče je opět funkční. Omlouváme se za výpadek.

Nefunkční program Bakaláři
13.3.2018
Děkujeme za upozornění na nefunkčnost programu Bakalář pro žáky a rodiče. Omlouváme se za způsobené potíže a již pracujeme na odstranění závady. O opětovném zpřístupnění vás budeme informovat.
Konzultace a doklasifikace ve čtvrtek 1. 2. 2018
30.1.2018

Ve čtvrtek 1. 2. 2018 v den vyhlášení ředitelského volna, proběhnou na škole konzultace a doklasifikace I. pol. těchto vyučujících:

Mgr. Šauerová - TV (v ZŠ Chelčického) od 8:00 hod. (nutno předem domluvit), BIO, PSYS (v budově školy) od 9:30 hod. do 12:00 hod.

p. Bozděch - ICT od 9:00 do 13:00 hod.

Mgr. Dvořák - MAT od 8:30 do 12:30 hod.

Bc. Lexová - AJ, ZPV, ZSV (1. roč.), ZSV (PM) od 8:15 do 13:00 hod.

Ing. Šolaja - AJ, UCTD od 8:00 do 11:30 hod.

 

KONZULTACE Z MATEMATIKY A ICT
8.12.2017

Ve čtvrtek 21. 12. 2017 od 8.30 do 12.30 hodin proběhnou konzultace z matematiky s Mgr. Dvořákem a od od 9.00 do 13.00 hodin konzultace z ICT s p. Bozděchem.

Program Bakaláři obnoven!
5.12.2017

Přístup do programu Bakaláři pro žáky a rodiče je opět funkční. Omlouváme se za výpadek.

Nefunkční program Bakaláři
18.10.2017
Přistup do programu Bakalář pro žáky a rodiče je dočasně mimo provoz. Omlouváme se za způsobené potíže a děkujeme za pochopení. O opětovném zpřístupnění vás budeme informovat.
Dálkaři - rozvrh 27. 9. 2017
26.9.2017

Ve středu 27. 9. 2017 mají žáci dálkové formy vzdělávání následující rozvrh hodin: třída PD1 - OBK, MAT, PRX; třída PD2 - MAT, OBK, ZSV.

Dálkaři - rozvrh
19.9.2017

Ve středu 20. 9. 2017 mají žáci dálkové formy vzdělávání následující rozvrh hodin: třída PD1 - MAT, UCTD, ZSV; třída PD2 - UCTD, MAT, EKO.

HLAVNÍ PRÁZDNINY A DOKLASIFIKACE
7.7.2017

V období od soboty 1. července do neděle 3. září 2017 jsou hlavní prázdniny, výuka ve školním roce 2017/2018 začne v pondělí 4. září 2017 od 8 hodin.

VŠEM NAŠIM ŽÁKŮM I ZAMĚSTNANCŮM PŘEJEME KRÁSNÉ A POHODOVÉ PRÁZDNINY!

Žáci, kteří nebyli klasifikováni v řádném termínu nebo konají opravné zkoušky, využijí termíny mimořádně stanovené na týden od 4. 9. do 7. 9. 2017. Termíny jsou závazné - není-li žák hodnocen ani v náhradním termínu nebo se nedostaví k vykonání opravné zkoušky, neprospěl.

DŮLEŽITÉ TERMÍNY PRO MATURANTY
22.6.2017
  • pátek 23. 6. 2017 do 14.00 hodin - odevzdání přihlášky k MZ podzim 2017
  • pondělí 26. 6. 2017 do 13.00 hodinPOSLEDNÍ MOŽNOST odevzdání přihlášky k MZ podzim 2017
  • pátek 30. 6. 2017 od 7.30 do 12.00 hodin - nejzazší termín vyzvednutí posudků a prezentace PZ
  • pátek 30. 6. 2017 od 7.30 do 12.00 hodin - nejzazší termín odevzdání Vlastního seznamu literárních děl k ústní zkoušce
  • pondělí 3. 7. 2017 do 13 hodin - potvrzení převzetí výpisu z přihlášky k MZ a potvrzení správnosti údajů
  • středa 30. 8. 2017 do 13.00 hodin - odevzdání upravené prezentace PZ
ODEVZDÁNÍ SEZNAMU ČETBY K MATURITĚ
24.3.2017

Maturanti pozor! Nejzazší termín pro odevzdání Vlastního seznamu literárních děl k maturitní zkoušce ředitelce školy je pátek 31. 3. 2017 do 13. 00 hodin. Prodloužení termínu není možné.

Konzultace z matematiky ve čtvrtek 16. 3. 2017
9.3.2017

Mgr. Václav Dvořák nabízí žákům po předchozí domluvě mimořádný termín konzultací z matematiky v době jarních prázdnin - ve čtvrtek 16. března 2017 od 9.00 do 15.00 hodin.

ODEVZDÁNÍ PODNIKATELSKÉHO ZÁMĚRU
22.2.2017

Maturanti pozor! Termín odevzdání podnikatelského záměru ředitelce školy je v pátek 24. 2. 2017 do 13:00 hodin!!! Prodloužení tohoto termínu není možné.

Program Bakaláři obnoven!
15.12.2016

Přistup do programu Bakalář pro žáky a rodiče je již znovu funkční. Omlouváme se za způsobené potíže a děkujeme za pochopení.

Výuka pro dálkové studium
24.10.2016

 Z důvodu stavebních prací proběhnou nejbližší konzultační hodiny pro žáky dálkové formy vzdělávání ve středu 9. 11. 2016. Ve dnech 26. 10. a 2. 11. 2016 výuka odpadá.

Vchod do školy - ulice Žerotínova
25.11.2016

Po dobu stavebních prací od pondělí 24. 10. do pátku 25. 11. 2016 je z bezpečnostních důvodů uzavřen vchod do školy a celé schodiště z ulice Koldínova. Vchod do školy je v tomto termínu pouze přes ZŠ z ulice Žerotínova. Žákům sdělí kódy ke vstupu třídní učitelé, nebo AŘŠ na tel. čísle 222 516 437, 603 824 085, nebo 739 592 875.

Maturitní vysvědčení
2.10.2016

Maturanti, kteří úspěšně vykonali všechny zkoušky společné i profilové části MZ 2016 v podzimním termínu, mají svá maturitní vysvědčení připravena k vyzvednutí v kanceláři školy.

Třídní schůzky prvních ročníků
23.9.2016

V pondělí 26. 9. 2016 se uskuteční třídní schůzky s rodiči (zákonnými zástupci) žáků tříd MO1, MS1 a PM1. Začátek v 17.00 hodin ve kmenových učebnách.

Schůzka žáků s IVP
23.9.2016

V pondělí 26. 9. 2016 proběhne od 13.00 hodin v učebně 25 povinná informativní schůzka pro žáky s IVP.

Program: projednání žádostí, předání studijních plánů a seznámení s podmínkami plnění IVP.

Žáci mohou využít rovněž náhradní termín – v úterý 27. 9. 2016 v 10.00 hodin (učebna 25).

Dálkové studium - Rozvrh hodin
20.9.2016

Ve středu 21. 9. 2016 byl žákům dálkové formy vzdělávání stanoven následující rozpis konzultací:

PD1 - EKO, AJK/NJK/RJK, MM

PD2 - MM, EKO, AJK/NJK/RJK

Žákům bude rovněž předán rozvrh konzultačních hodin pro 1. pololetí školního roku 2016/2017.

Dálkové studium - Rozvrh hodin
13.9.2016

Ve středu 14. 9. 2016 byl žákům dálkové formy vzdělávání stanoven následující rozpis konzultací:

PD1 - ICT, CJL, UCTD

PD2 - UCTD, ICT, CJL

Maturita podzim - Výsledky DT a PP
13.9.2016

Všem maturantům, konajícím písemné zkoušky společné části MZ v podzimním termínu, byly výsledky didaktických testů a písemných prací zaslány e-mailem. 

 
 
Život dětem

 
 
Mapa webu
A
A
A

Distanční výuka


Informace k provozu škol a školských zařízení od 8. 6. 2021

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje, že v návaznosti na jednání vlády ČR dne 7. června 2021 bylo vydáno:

  • Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví k používání ochranných prostředků dýchacích cest s účinností od 8. 6. 2021 - celé znění ZDE.

 

Informace k provozu škol a školských zařízení od 31. 5. 2021

Více informací ZDE.

 

Informace k provozu škol a školských zařízení od 3. 5. 2021

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje, že v návaznosti na jednání vlády ČR dne 29. dubna 2021 došlo k vydání:

 

Novelizovaného mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví k omezení provozu ve školách a školských zařízeních, s účinností od 3. 5. 2021. Tímto mimořádným opatřením se oproti současnosti mění následující:


V mateřských školách od 3. 5. 2021
- se umožňuje osobní přítomnost všech dětí v MŠ v kraji Středočeském, Pardubickém, Libereckém a Praze; v těchto krajích probíhá provoz MŠ standardním způsobem (bez omezení počtu dětí ve skupině či třídě, bez testování dětí a pro všechny děti navštěvující tyto MŠ). Stejné už od 26. dubna 2021 platí v Karlovarském, Královéhradeckém a Plzeňském kraji.
V základních školách od 3. 5. 2021
- se v kraji Středočeském, Pardubickém, Libereckém a Praze umožňuje osobní přítomnost žáků 2. stupně, a to za podmínky, že se vzdělávání v lichém týdnu neúčastní první polovina tříd a v sudém týdnu neúčastní druhá polovina tříd (při lichém počtu tříd lze počet zaokrouhlit). Stejné již bylo schváleno v pondělí pro Karlovarský, Královéhradecký a Plzeňský kraj.
Ve víceletých gymnáziích a konzervatořích od 3. 5. 2021
- se v kraji Středočeském, Pardubickém, Libereckém a Praze umožňuje osobní přítomnost žáků nižšího stupně šestiletého a osmiletého gymnázia a žáků prvních čtyř ročníků osmiletého vzdělávacího programu konzervatoře, a to za podmínky, že se vzdělávání v lichém týdnu neúčastní první polovina tříd a v sudém týdnu neúčastní druhá polovina tříd (při lichém počtu tříd lze počet zaokrouhlit). Stejné již bylo schváleno v pondělí pro Karlovarský, Královéhradecký a Plzeňský kraj.


Ostatní podmínky provozu škol a školských zařízení
- ve Středočeském, Pardubickém, Libereckém kraji a v Praze jsou ve všech školách a školských zařízeních od 3. 5. 2021 nově povoleny sportovní činnosti konané venku (ve vnějších prostorech), stejné už nyní platí v Karlovarském, Královéhradeckém a Plzeňském kraji:


• to se týká pouze těch žáků a studentů, kterým je tímto mimořádným opatřením povolena osobní přítomnost na vzdělávání,
• na organizování sportovní činnosti ve školách uplatní obecně platná mimořádná opatření,
• v mimořádném opatření k ochraně dýchacích cest je uvedena výjimka z nošení ochrany (tedy bez roušky nebo respirátoru) pro vzdělávací aktivity ve školách, jejichž charakter neumožňuje jejich nošení (vč. tělocviku),
• i při sportovních činnostech ve škole je nutné zachovat homogenitu tříd,
• jinak není organizování sportovní činnosti ve školách a školských zařízeních zvlášť upraveno, sportovní činnost ve školách a školských zařízeních se neřídí pravidly pro amatérské sportování organizované sportovními svazy uvedené v mimořádném opatření upravující maloobchod a služby,

 

- sportovní činnosti ve školách jsou dle dosavadního znění opatření v celé ČR dále umožněny bez omezení na vnitřní nebo vnější prostory v mateřských školách a u oborů středního a vyššího odborného vzdělávání a studijních programů vysokých škol, ve kterých je sportovní činnost stěžejní součástí rámcového nebo akreditovaného vzdělávacího či studijního programu (pokud je těmto dětem, žákům nebo studentům dle ostatních ustanovení tohoto opatření umožněna osobní účast na vzdělávání).


Novely mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví k povinnému testování dětí, žáků a studentů ve školách a školských zařízeních, s účinností od 3. 5. 2021. Tímto opatřením se oproti současnosti mění následující:

  •  děti v mateřských školách v kraji Středočeském, Pardubickém, Libereckém a Praze se od 3.5. 2021 již povinně netestují, všichni pracovníci přítomní na pracovišti MŠ se testují povinně jedenkrát v pracovním týdnu (to stejné již platí v kraji Karlovarském, Královéhradeckém a Plzeňském),

 

  • preventivní antigenní test se ve školách, kde doposud probíhalo s frekvencí dvakrát týdně, nově provádí s frekvencí jedenkrát týdně s tím, že test se provede první den osobní přítomnosti dítěte/žáka/studenta ve škole v daném týdnu. Preventivní test se provádí bezprostředně po příchodu do školy. Nebude-li dítě, žák nebo student přítomen v den termínu testování ve škole, testování se provede v den jeho příchodu,

 

  • pro žáky 2. stupně základní školy, žáky nižšího stupně šestiletého nebo osmiletého gymnázia a žáky prvních čtyř ročníků osmiletého vzdělávacího programu konzervatoře (tedy žáky, kteří doposud neprošli testování s frekvencí dvakrát týdně) platí, že jsou testováni dvakrát týdně. Důvodem je, že tito žáci se nyní vrací k prezenční výuce a dosud nebyli testováni. Upozorňujeme však, že žáci 2. stupně základní školy ve třídách nebo školách podle § 16 odst. 9 školského zákona se budou testovat již jedenkrát týdně.


Novely mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví k povinnému testování zaměstnanců ve školách, s účinností od 3. 5. 2021. Tímto opatřením se oproti současnosti mění následující:

  • od 3. 5. 2021 je školám a školským zařízením bez ohledu na zřizovatele stanovena pouze jedna frekvence povinnosti testování zaměstnanců, a to jedenkrát v pracovním týdnu. Sjednocuje se tedy frekvence testování zaměstnanců, kteří přicházejí do kontaktu s dětmi, žáky nebo studenty, s ostatními zaměstnanci škol a školských zařízení přítomnými na pracovišti.
    Všechna mimořádná opatření budou zveřejněna na stránkách Ministerstva zdravotnictví.


Dále informujeme, že na základě požadavku ministra školství, mládeže a tělovýchovy nedošlo k uložení povinnosti pro školy vydávat potvrzení o negativním výsledku testu žáků pro účely doložení této skutečnosti ve službách (např. kadeřnictví, holičství) nebo pro účely amatérského sportu apod. Klient nebo sportovec (příp. jeho zákonný zástupce) bude dokládat skutečnost, že byl ve škole negativně testován nejdéle před 72 hodinami čestným prohlášením.


Ve věci centrálního zajištění Ag testů pro následující období zašle MŠMT školám samostatnou informaci v nejbližších dnech.

 

Dále MŠMT připomíná informace k přijímacím zkouškám:

  • v souvislosti s tím, že v týdnu od 3. května 2021 budou probíhat jednotné přijímací zkoušky, připomínáme, že podmínkou pro umožnění účasti žáka na zkoušce je negativní test a žádné příznaky onemocnění covid-19. Pro přijímací zkoušky na střední školy platí Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví, které vyžaduje pro účast na přijímacích zkouškách doložení potvrzení o negativním výsledku testu na covid-19, který není starší než 7 dní.
  • podrobné pokyny k ochraně zdraví při přijímacích zkouškách jsou na webových stránkách: https://koronavirus.edu.cz/faq-hlavni-temata-koronaviru-a-skolstvi, v části: Přijímací zkoušky na střední školy ve školním roce 2021/2022,
  • dále uvádíme, že pro účastník u přijímací zkoušky je dostatečných ochranným prostředkem zdravotnická rouška.


K maturitním zkouškám:

  • současně upozorňujeme na nově vydanou Metodiku k dodatku opatření obecné povahy, které upravuje model maturitní zkoušky v roce 2020/2021 rozšířením počtu opravných termínů ke konání didaktických testů a praktických zkoušek, a také možnost tyto zkoušky konat ještě v mimořádném termínu v jarním nebo podzimním zkušebním období. Tento dodatek k OOP s č. j. MSMT-3267/2021-6 byl zveřejněn 28. dubna 2021 na Úřední desce MŠMT. Metodika je dostupná na webových stránkách: https://koronavirus.edu.cz/faq-hlavni-temata-koronaviru-a-skolstvi, v části: Maturitní a závěrečné zkoušky na středních školách a absolutoria na konzervatořích ve školním roce 2021/2022.



 

Informace k provozu škol a školských zařízení od 26. 4. 2021

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje, že v návaznosti na jednání vlády ČR dne 19. dubna 2021 byla vydána:

 

  • změna mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví k omezení provozu ve školách a školských zařízeních, která začne platit od 26. 4. 2021. Tímto mimořádným opatřením se oproti současnosti mění následující:

V mateřských školách od 26. 4. 2021

  • se umožňuje osobní přítomnost všech dětí v MŠ v kraji Karlovarském a Královéhradeckém; v těchto krajích probíhá provoz MŠ standardním způsobem (bez omezení počtu dětí ve skupině či třídě, bez testování dětí a pro všechny děti navštěvující tyto MŠ), ve čtvrtek vláda ČR vyhodnotí aktuální údaje o vývoji epidemie v ostatních krajích a v případě, že v některém z dalších krajů
    klesne týdenní incidence pod Ministerstvem zdravotnictví stanovenou hranici, může se počet krajů s tímto režimem v MŠ rozšířit,
  • v MŠ v těchto vybraných krajích se zaměstnanci, kteří jsou osobně přítomni na pracovišti (pedagogové i nepedagogové), testují jedenkrát v pracovním týdnu,
  • pro připomenutí: z povinnosti nosit ochranné prostředky k zakrytí úst a nosu jsou plošně vyjmuty všechny děti docházející do MŠ v celé ČR.

Ve středních školách, vyšších odborných školách a konzervatořích od 26. 4. 2021

  • se umožňuje praktické vyučování a praktická příprava (ve všech jejich formách podle školského zákona) žáků a studentů všech ročníků všech středních škol, konzervatoří a vyšších odborných škol bez omezení počtu žáků nebo studentů ve skupině (nad rámec vyplývající z platných právních předpisů),
  • osobní účast na praktickém vyučování nebo praktické přípravě žáků a studentů je podmíněna povinným testováním dle platného mimořádného opatření; toto platí také v případě konání praktické výuky nebo přípravy na pracovištích fyzických nebo právnických osob,
  • žáci a studenti účastnící se vzdělávání jsou oprávnění ubytovat se ve školském výchovném a ubytovacím zařízení.

Ve vyšších odborných školách se od 26. 4. 2021 umožňuje skupinová konzultace v maximálním počtu 6 studentů na skupinu pro studenty posledních ročníků anebo studenty ohrožené školním neúspěchem z jiných ročníků

  • pro studenty účastnící se skupinových konzultací platí povinnost podrobit se testování.

Provoz ostatních škol a školských zařízení

  • nedochází ke změnám,
  • vzhledem k částečnému obnovení prezenčního vzdělávání připomínáme, že vstup pracovníků školských poradenských zařízení do škol je považován za nezbytně nutný případ vstupu třetích osob do školy, a je tedy umožněn.

 

  • změna mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví k povinnému nošení roušek, která je platná od 21. 4. 2021. Tímto mimořádným opatřením se oproti současnosti mění následující:
  • uchazeči o vzdělávání ve střední škole jsou při přijímací zkoušce, bez ohledu na věk uchazeče, oprávněni nosit jako ochranný prostředek k zakrytí úst a nosu zdravotnickou obličejovou masku nebo obdobný prostředek (nemusí tedy mít při přijímací zkoušce respirátor FFP2).

 

  • změna mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví k povinnému testování dětí, žáků a studentů ve školách a školských zařízeních, která je platná od 26. 4. 2021. Tímto opatřením se oproti současnosti mění následující:
  • povinnost podrobit se testování jako podmínka osobní účasti na vzdělávání se nevztahuje na dítě v mateřské škole v Královéhradeckém kraji a Karlovarském kraji (rozhodné je místo výkonu činnosti dané mateřské školy v daných krajích, nikoliv odkud pochází dítě),
  • povinnost testovat zaměstnance zůstává v těchto MŠ zachována, od 26. 4. však bude tato povinnost pouze jedenkrát v pracovním týdnu, vždy v den nástupu na pracoviště v daný pracovní týden; tato povinnost se týká jak pedagogických, tak nepedagogických pracovníků, bez ohledu na to, zda se osobně potkají s dítětem či nikoliv (netýká se pouze zaměstnanců celý týden na home office).

 

Informace ke změnám v provozu škol od 19. 4. 2021

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje, že v návaznosti na jednání vlády dne 12. dubna 2021 bylo vydáno mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví k omezení provozu ve školách a školských zařízeních, které s účinností od 19. dubna 2021 umožňuje nad rámec doposud platných výjimek taktéž:

  •  skupinové konzultace žáků posledních ročníků středních škol a žáků čtvrtých ročníků šestiletých vzdělávacích programů v konzervatoři anebo žáků ohrožených školním neúspěchem z jiných ročníků středních škol a konzervatoří, a to v maximálním počtu 6 žáků v jedné skupině (homogenita skupin není vyžadována):
  • účast na těchto skupinových konzultacích je pro žáka dobrovolná,
  • na žáka účastnícího se skupinové konzultace se vztahuje článek I Mimořádného opatření
    Ministerstva zdravotnictví čj. MZDR 14592/2021-3/MIN/KAN (tedy absence příznaků onemocnění COVID-19 a podmínka podstoupení testování, s výslovně vymezenými výjimkami),
  • výslovné umožnění zpěvu v základních uměleckých školách (v rámci režimu výuky 1 na 1 nebo individuální konzultace).

 

Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví, které s účinností od 13. dubna 2021 novelizuje mimořádné opatření čj. MZDR 14592/2021-3/MIN/KAN tak, že:

  • povinnost testování podle tohoto mimořádného opatření se vztahuje taktéž na studenty vyšších odborných škol, kteří se zúčastní zkoušek na vyšší odborné škole za účasti výše než jednoho studenta na
    zkoušce (tj. při zkoušení jeden student a jeden pedagog není povinné testovat studenta),
  • se upravuje osobní přítomnost na závěrečných a maturitních zkouškách a absolutoriích tak, že negativní test musí mít také jakékoliv jiné osoby zúčastněné na zkoušce (např. externí členové komise), dále se stanoví výjimka z obecné frekvence testování ve školách tak, že v den konání zkoušky nesmí být negativní test starší než 7 dnů; toto platí pro všechny osoby (žáky, studenty, pedagogy, externí členy komisí nebo případné osoby z řad veřejnosti),
  • v případě, že dítě, žák nebo student se středním nebo těžkým mentálním postižením, souběžným postižením více vadami nebo s poruchami autistického spektra nemůže ze zdravotních důvodů podstoupit preventivní antigenní test a doloží tuto skutečnost potvrzením vydaným poskytovatelem zdravotních služeb, považuje se za dítě, žáka nebo studenta, jehož škola nebo školské zařízení, které navštěvuje, jsou uzavřeny z důvodu mimořádného opatření při epidemii. Toto ustanovení je významné pouze pro účely ošetřovného, kdy tyto osoby budou mít nárok, pokud jinak splňují podmínky zákona pro jeho přiznání.

 

Provoz škol od 12. 4. 2021

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy na základě jednání vlády 6. dubna vydalo informace k provozu škol a školských zařízení od 12. dubna 2021 do odvolání.

 

Ve středních školách, vyšších odborných školách a konzervatořích je povolena osobní přítomnost:
 
  • žákům v oboru vzdělání Praktická škola jednoletá a Praktická škola dvouletá
  • žákům a studentům na praktickém výcviku v řízení motorových vozidel v rámci jejich odborné přípravy v oborech vzdělávání, u kterých je získání řidičského oprávnění určených skupin součástí vzdělávání podle Rámcového vzdělávacího programu nebo školního vzdělávacího programu

 

Dítěti, žákovi nebo studentovi, kterému není jiným mimořádným opatřením nebo krizovým opatřením zakázána osobní přítomnost na vzdělávání a který je dítětem nebo žákem mateřské školy, základní školy, základní školy speciální, oboru vzdělání Praktická škola jednoletá nebo Praktická škola dvouletá, žákem nebo studentem účastnícím se praktického vyučování nebo praktické přípravy na střední škole nebo vyšší odborné škole, žákem školy nebo studentem vyšší odborné školy, který se účastní skupinové konzultace nebo závěrečných zkoušek, maturitních zkoušek nebo absolutorií, se v dané škole umožňuje osobní přítomnost pouze tehdy, pokud


a) nemá příznaky onemocnění COVID-19
b) podstoupil ve frekvenci stanovené podle čl. III vyšetření prostřednictvím neinvazivního
preventivního antigenního testu na přítomnost antigenu viru SARS-CoV-2, který si
provedl sám nebo které mu byly provedeny jinou osobou a které mu poskytla škola (dále
jen „preventivní antigenní test“), a prokáže se negativním výsledkem tohoto vyšetření,
není-li ve čl. II stanoveno jinak.


Omezení podle věty první se nevztahuje na individuální konzultace a individuální prezenční výuku. Škola může pro preventivní testování použít pouze testy určené pro sebetestování nebo Ministerstvem zdravotnictví povolené k použití laickou osobou.

Více informací ZDE.

 

Provoz škol od 22. 3. 2021

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje, že:

 

  • vzhledem k nepříznivé epidemiologické situaci vláda ČR dne 18. března 2021 přijala krizové opatření, kterým prodloužila účinnost předchozího krizového opatření č. 200 ze dne 26. února 2021
  • do 28. března se tedy prodlužuje dosavadní stav a pokračuje se v dosavadním režimu

 

  • dále se do 28. března prodlužuje účinnost krizového opatření č. 212 ze dne 26. února 2021, ve znění krizového opatření č. 292 ze dne 15. března 2021, kterým se hejtmanům a primátorovi hlavního města Prahy nařizuje určit školu nebo školské zařízení, která budou vykonávat nezbytnou péči o děti ve věku od 2 do 10 let, jejichž zákonní zástupci jsou zaměstnanci vybraných profesí nezbytných pro chod státu (tzv. „určené školy“). Vláda zároveň dne 18. března 2021:
  • rozhodla o pravidelném testování zaměstnanců na přítomnost viru COVID-19 v určených školách (týká se pedagogických i nepedagogických zaměstnanců přítomných v určené škole); určené školy jsou povinné nejpozději od 23. března zajistit pro své zaměstnance testy na přítomnost viru COVID-19 a vyzvat je, aby testy podstoupili; nejpozději od 30. března pak smí umožnit přítomnost na pracovišti pouze zaměstnancům, kteří test v posledních 7 dnech podstoupili
  • uvolnila pro pravidelné testování zaměstnanců v určených školách potřebné množství antigenních testů, které budou distribuovány prostřednictvím Ministerstva vnitra a krajů

 

  • bylo upraveno krizové opatření zakazující všem osobám opustit území okresu nebo hlavního města Prahy tak, že byla výslovně upravena výjimka ze zákazu pro nezbytné cesty za účelem zajištění péče o děti a výkonu práva na udržování osobního styku mezi rodiči a nezletilými dětmi, včetně zajištění nezbytného doprovodu nezletilého dítěte při cestě za účelem osobního styku s rodičem a cesty za účelem návštěvy dítěte v náhradní rodinné péči nebo ústavní nebo ochranné výchově osobou blízkou.

 

 

Znovu připomínáme všem žákům a rodičům důležité informace ke zdárnému zvládnutí distanční (on-line) výuky!

 

Od 5. 10. 2020 je z důvodu epidemiologické situace zakázána osobní přítomnost žáků ve školách na prezenční výuce. Distanční výuka je ve školním roce 2020/2021 povinná. 

Na naší škole se pro výuku používá jednotná platforma Office 365 – MS Teams, přes kterou probíhá komunikace, zadávání úkolů i on-line hodiny (videokonference).

K této platformě patří i aplikace MS Outlook, ve které má každý žák zřízen školní e-mailový účet, ze kterého má povinnost se školou komunikovat. 

Platformu Office 365 se všemi příslušnými moduly (aplikacemi) si všichni žáci mohli zdarma instalovat až na 5 svých zařízení (PC, notebook, mobilní telefon atd.) a po celou dobu studia jsou povinni ji používat. 

K plnému využití všech modulů a řádné výuce je povinností všech žáků (již od začátku tohoto školního roku) mít k dispozici na svých zařízeních mikrofon, reproduktor nebo sluchátka a kameru. Zapnutí kamery není vyžadováno ve všech on-line hodinách, ale žák je povinen si ji kdykoliv zapnout na vyzvání vyučujícího! 

V případě dočasné poruchy na jakémkoliv z vyjmenovaných zařízení je žák povinen neprodleně informovat vyučujícího, třídního učitele nebo kancelář školy. 

Škola může žákům dočasně zapůjčit notebook a sluchátka. Pokud nebude mít žák mimořádně k dispozici funkční kameru na svém PC, je vždy povinen použít kameru na mobilním telefonu.

 

Služba vzdálené podpory - Prev-Centrum

 
V reakci na pandemii COVID 19 nabízí Prev-Centrum, z.ú. Službu vzdálené podpory pro žáky, rodiče i pedagogy. V rámci služby můžete využít možnost konzultace nebo podpory.

 

Děti mohou využít služeb v případě že:

  • Potřebují pomoc s doučováním či s přípravou na distanční i běžnou výuku
  • Je trápí situace ve škole či v distanční výuce a nevědí, komu se svěřit
  • Se nudí a hledají možnosti trávení volného času

 

Rodiče a pedagogové se mohou na Prev-centrum obrátit v případě kdy:

  • Jejich děti/žáci jsou ohroženi rizikovým chováním (v online i v běžném prostředí)
  • Jejich děti/žáci mají potíže se zvládáním distanční výuky
  • Potřebují pro své děti/žáky nalézt zdravou formu trávení volného času
  • Potřebují zkonzultovat realizaci třídnických hodin či možnosti interaktivní činnosti v rámci distanční výuky

 

Další informace o službě naleznete v letáku či na našich webových stránkách: Služba vzdálené podpory – Prev-Centrum

 

Provoz škol od 1. 3. 2021

 
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje, že vzhledem k nepříznivé epidemiologické situaci vláda ČR dne 26. února 2021 přijala krizové opatření č. 200 (dostupné ZDE), kterým se nad rámec dosavadních opatření: 

 

ZAKAZUJE OSOBNÍ PŘÍTOMNOST:

  • dětí v mateřské škole
  • dětí v přípravné třídě
  • žáků 1. a 2. ročníků základní školy
  • žáků prvního stupně základní školy, pokud jsou zařazeni do třídy společně se žáky 1. nebo 2. ročníků základní školy
  • dětí v přípravném stupni základní školy speciální
  • žáků v základních školách nebo třídách zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona
  • žáků v oboru vzdělání Praktická škola jednoletá a Praktická škola dvouletá
  • ve zbývajících školních klubech a družinách, které mohly být v určitých specifických případech v provozu

 

Základní a střední školy poskytují těmto dětem nebo žákům vzdělávání distančním způsobem. Mateřská škola poskytuje vzdělávání distančním způsobem dětem, pro které je předškolní vzdělávání povinné. Metodika ke vzdělávání dětí distančním způsobem bude mateřským školám zaslána začátkem příštího týdne.

Dětem ve věku od 2 do 10 let, jejichž zákonní zástupci jsou pracovníky vybraných profesí nezbytných pro chod státu, může být poskytována péče v určených školách a školských zařízeních, viz krizové opatření č. 212 ze dne 26. února 2021 (dostupné ZDE).

 

OŠETŘOVNÉ: rodiče můžete pro informace o ošetřovném odkázat např. zde: https://www.cssz.cz/web/cz/aktualni-informace-k-osetrovnemu. Podle nových pravidel škola již nevyplňuje žádné potvrzení.

 

I NADÁLE JE POVOLENA PŘÍTOMNOST:

  • dětí v mateřských školách při zdravotnickém zařízení
  • žáků základních škol při zdravotnickém zařízení
  • žáků škol zřízených při zařízeních pro výkon ústavní výchovy nebo ochranné výchovy
  • žáků škol zřízených Ministerstvem spravedlnosti
  • při praktickém vyučování a praktické přípravě žáků a studentů zdravotnických oborů ve zdravotnických zařízeních a zařízeních sociálních služeb
  • při individuálních konzultacích dětí, žáků v základním vzdělávání a žáků a studentů ve středním a vyšším odborném vzdělávání 

 

A NADÁLE JE POVOLENO:

  • konání přijímacích zkoušek, závěrečných zkoušek, maturitních zkoušek, absolutorií a mezinárodně uznávaných zkoušek, a to bez omezení počtu osob
  • konání zkoušek na vyšších odborných školách za účasti nejvýše 10 osob
  • konání komisionálních opravných a komisionálních náhradních zkoušek na středních školách a v konzervatořích
  • ubytovávat ve školských výchovných a ubytovacích zařízeních žáky a studenty, kteří nemají na území České republiky jiné bydliště a žáky a studenty, kteří se mohou účastnit prezenční výuky podle krizového opatření,
  • konat státní jazykové zkoušky za účasti nejvýše 10 osob

 

Z obecného zákazu pohybu mezi okresy je mimo dalších i výjimka pro cesty za účelem účasti na vzdělávání včetně praxí a na zkouškách. Tedy je výjimka pro cesty za takovým vzděláváním (praxí) nebo zkouškami, které je možné v souladu s krizovými opatřeními nadále konat. Všem osobám, které dosáhly věku alespoň 15 let a využívají této výjimky, je nařízeno prokázat důvodnost využití výjimky písemným dokladem nebo čestným prohlášením s uvedením konkrétního důvodu výjimky, viz krizové opatření č. 216 ze dne 26. února 2021 (dostupné ZDE).

 

Provoz škol od 15. 2. 2021

 
Ukončení nouzového stavu v neděli 14.2.2021 nebude mít vliv na dosavadní režim na školách. Opatření ve školství se od pondělí 15.2.2021 budou řídit podle zákona o ochraně veřejného zdraví. Bude tedy zachován stávající stav, kdy školy fungují dle platného opatření PES ve stupni 5.
 
PES pro oblast školství ZDE.
 

Zákon o ochraně veřejného zdraví (č. 258/2000 Sb.)

§ 69

Mimořádná opatření při epidemii a nebezpečí jejího vzniku

(1) Mimořádnými opatřeními při epidemii nebo nebezpečí jejího vzniku jsou

a) zákaz nebo omezení výroby, úpravy, úschovy, dopravy, dovozu, vývozu, prodeje a jiného nakládání s potravinami a dalšími výrobky, kterými může být šířeno infekční onemocnění, popřípadě příkaz k jejich zničení,

b) zákaz nebo omezení styku skupin fyzických osob podezřelých z nákazy s ostatními fyzickými osobami, zejména omezení cestování z některých oblastí a omezení dopravy mezi některými oblastmi, zákaz nebo omezení slavností, divadelních a filmových představení, sportovních a jiných shromáždění a trhů, uzavření zdravotnických zařízení jednodenní nebo lůžkové péče, zařízení sociálních služeb, škol, školských zařízení, zotavovacích akcí, jakož i ubytovacích podniků a provozoven stravovacích služeb nebo omezení jejich provozu,

 

Provoz škol od 1. 2. 2021

 
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje, že vzhledem k nepříznivé epidemické situaci nedochází ke změnám v protiepidemickém systému ČR (PES) a provoz škol a školských zařízení v období od 1. února 2021 do 14. února 2021 tedy i nadále probíhá ve stejném režimu jako dosud.
 
Informace MŠMT k provozu škol a školských zařízení ke stažení ZDE.

 

Provoz škol od 25. 1. 2021

 
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje, že v návaznosti na prodloužení nouzového stavu Poslaneckou sněmovnou Parlamentu České republiky byla dne 22. ledna 2021 vládou České republiky prodloužena krizová opatření pro oblast školství, provoz škol a školských zařízení. V týdnu od 25. ledna 2021 i nadále probíhá distanční výuka ve stejném režimu jako dosud.
O případných úpravách provozu škol a školských zařízení od 1. února 2021 rozhodne vláda České republiky ve středu 27. ledna 2021.
 
Informace MŠMT k provozu škol a školských zařízení ke stažení ZDE.

 

Provoz škol do 8. 1. 2021

 

Jelikož epidemiologická situace v naší zemi není nadále dobrá, Vláda České republiky se na svém zasedání dne 23. prosince 2020 usnesla na vydání krizového opatření, kterým se opět omezuje osobní přítomnost dětí, žáků a studentů na vzdělávání do 8. ledna 2021.

 

Od pondělí 4. ledna 2021 probíhá opět distanční výuka pro všechny ročníky až do odvolání.

Více informací poskytnou žákům třídní učitelé v pondělí 4. 1. 2021 v rámci on-line třídnických hodin.

 

Informace MŠMT k provozu škol a školských zařízení ke stažení ZDE.

 

 

Provoz škol do 31. 12. 2020

 
Vláda České republiky dne 14. prosince 2020 usnesením č. 1335 o přijetí krizového opatření zakázala od 21. prosince 2020 do 23. prosince 2020 osobní přítomnost žáků, studentů a účastníků:
  • základních škol,
  • střdních škol a konzervatoří,
  • vyšších odborných škol,
  • základních uměleckých škol,
  • jazykových škol s právem státní jazykové zkoušky,
  • ve vzdělávacích institucí poskytujících jednoleté kurzy cizích jazyků s denní výukou podle zákona o státní sociální podpoře,
  • školních družin, školního klubu a střediska volného času.
 
Z tohoto důvodu se prodlužují vánoční prázdniny od pondělí 21. 12. 2020.
 
Informace MŠMT k provozu škol do konce roku 2020 ZDE
 
Opatření MŠMT o odlišnosti v organizaci školního roku ZDE

 

Provoz škol od 7. 12. 2020

 
Vláda na svém nedělním zasedání rozhodla o přechodu do nižšího stupně 3 systému hodnocení PES, a to od čtvrtka 3. 12. 2020. Školství pak přejde na 3. stupeň PES od pondělí 7. 12. 2020.
 
Od pondělí 7. 12. 2020 žáci 1. - 3. ročníků přecházejí na rotační prezenční výuku (střídání celých tříd po týdnech).
 
V týdnu 7. - 11. 12. 2020 mají prezenční výuku žáci tříd MO1, MO2, MO3 (žáci MS1, MS2, MS3 pokračují v distanční výuce).
 
V týdnu 14. - 18. 12. 2020 mají prezenční výuku žáci tříd MS1, MS2, MS3 (žáci MO1, MO2, MO3 mají distanční výuku).

Žáci maturitních ročníků (MO4, MS4, PD2) pokračují nadále v prezenční výuce. 
 
 
Informace MŠMT k provozu škol a školských zařízení od 7. 12. 2020 ke stažení ZDE.
 

Provoz škol od 25. 11. 2020

 
Od středy 25.11. 2020 se vracejí do škol závěrečné ročníky (MO4, MS4, PD2) v prezenčním režimu a výuka bude probíhat podle prezenčního rozvrhu od 8:00 hod. 1. - 3. ročníky budou mít od tohoto data nadále výuku distanční, ale také podle prezenčního rozvrhu. Částečné obnovení výuky je pochopitelně doprovázené požadavkem na přísné dodržování stanovených hygienických opatření, zejména nošení roušek ve všech prostorách budovy školy po celou dobu výuky a důsledné mytí a desinfekce rukou. V příloze naleznete informace MŠMT k provozu škol a školských zařízení od 25.11.2020.

Informace MŠMT k provozu škol a školských zařízení od 25. 11. 2020 ke stažení ZDE.

 

Ministr školství představil školskou část PES

Ministr školství, mládeže a tělovýchovy Robert Plaga v pondělí 16.11.2020 představil matici opatření PES v oblasti školství. „Tabulka je výsledkem spolupráce mezi ministerstvy školství a zdravotnictví a zohledňuje priority české vzdělávací soustavy,“ řekl ministr školství na dnešní tiskové konferenci k představení materiálu.

 

Opatření PES v oblastní školství ke stažení ZDE.

 

 

Přehed opatření pro školy v době 12. - 23. 10. 2020

V přílohách zveřejňujeme přehledy opatření pro školy a školská zařízení v souladu s nařízením vlády ze dne 8. 10. 2020.

Informace pro školy a školská zařízení

Distanční výuka od 5.10.2020

Krajská hygienická stanice hlavního města Prahy nařídila s účinností ode dne 5. října 2020 do 16. října 2020 (prodlouženo do 23.10.2020) mimořádné opatření spočívající v zákazu osobní přítomnosti žáků na středním vzdělávání. Z tohoto důvodu SOŠP Profit spol. s r.o. přechází do režimu distanční výuky, (vč. dálkového studia) která se bude řídit následujícími pravidly:

 

  • Distanční výuka je pro žáky i učitele povinná

 

  • Komunikace se žáky i rodiči probíhá prostřednictvím elektronické pošty, Bakalářů a telefonicky

 

  • Pro distanční výuku se používá jednotná platforma Office 365 – MS Teams.

 

  • Přes MS Teams probíhá zadávaní úkolů, komunikace i on-line hodiny (videokonference)

 

 

  • Výuka probíhá dle náhradního rozvrhu, který je od 5. října 2020 nasazen v Bakalářích

 

  • Všechny předměty v rozvrhu budou vyučovány minimálně jednou týdně on-line. Distanční výuka bude probíhat dle pokynů jednotlivých vyučujících

 

 

 

  • v době distanční výuky nemají žáci nárok na stipendium, ani na finanční úlevu ze studia 

 

Rozvrh hodin - třídy

Rozvrh hodin - učitelé

Zvonění (pro distanční rozvrh)

Nařízení HSHMP č. 15/2020

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.