msmt kb 

 

 

  

Partneři
Kotva
 
Aplikace

 

 
 
Aktuality
Opravné zkoušky a doklasifikace pro žáky maturitních ročníků
2.2.2021

Těm žákům maturitních ročníků, kteří nebyli z některého předmětu v 1. pololetí školního roku 2020/2021 hodnoceni nebo byli hodnoceni nedostatečně, bude umožněno vykonat zkoušku k dokončení klasifikace nebo opravnou komisionální zkoušku do 31. března 2021 (tak, aby se v případě jejího úspěšného vykonání mohli účastnit písemných zkoušek. Písemnou žádost o dokončení klasifikace nebo opravnou zkoušku mohou žáci podat nejpozději do 12. 2. 2021. Pokud žák opravné zkoušky či zkoušky v náhradním termínu nevykoná úspěšně, i nadále pokračuje ve výuce ve 2. pololetí. Žákem školy je takový žák do 30. června 2021.

DNY OTEVŘENÝCH DVEŘÍ
11.1.2021
Pro žáky 9. tříd a zájemce o studium naše škola nepořádá hromadné dny otevřených dveří v konkrétním termínu. Na prohlídku školy se objednávejte individuálně telefonicky na tel. 222 516 437, 603 824 085, 739 592 875 až po otevření škol min. pro žáky závěrečných ročníků. Děkujeme za pochopení.
Prodloužení platnosti průkazu ISIC
11.1.2021

Pokud máte průkaz ISIC s platností do 30.12.2020, napište nebo zavolejte do pátku 15.1.2021 do kanceláře školy a požádejte o prodloužení platnosti. Revalidační známka stojí 180 Kč. 

Platnosti průkazů ISIC jsou v současné situaci prodlouženy až do 31.1.2021, neplatí však všude.

Viz odkaz: Neprodloužila ti škola průkaz? Nezoufej, máme pro tebe dárek pod stromeček - ISIC.CZ I Svět průkazů ISIC, ITIC, IYTC a SCHOLAR

 

Změna rozvrhu dálkového studia ve středu 6.1.2021
6.1.2021

Z důvodu nemoci PaedDr. Kaiprové dochází ve středu 6.1.2021 ke změně rozvrhu dálkového studia třídy PD2 následovně:

AJ: 14:20 - 17:30

MAT: 17:40 - 19:10

Vyzvednutí učebnic pro žáky 3. ročníků
2.11.2020

Žáci třídy MO3 a MS3 si přijdou povinně zakoupit chybějící učebnice do kanceláře školy každý všední den do 13:30 hod. a to po skončení výuky dle distančního rozvrhu. V úterý a ve středu je možné do 14:30 hod. podle seminářů. Termín vyzvednutí do pátku 6.11.2020! 

Změna rozvrhu dálkového studia ve středu 16. 9. 2020
16.9.2020
Ve středu 16.9.2020 dochází ke změně v rozvrhu třídy PD2. Místo předmětu ICT bude předmět UCTD a EKO.
Maturitní vysvědčení
14.9.2020

Od úterý 15.9.2020 jsou v kanceláři školy k vyzvednutí maturitní vysvědčení.

Změna rozvrhu dálkového studia ve středu 11. a 18. 3. 2020
9.2.2020

Ve středu 11.3. bude výuka

PD1: EKO, AJK, PRX,

PD2: MM, PRX, AJK

a ve středu 18.3. bude výuka

PD1: CJK, ICT, UCTD

PD2: ICT, EKO, CJK.

Změna rozvrhu dálkového studia ve středu 5.2.2020
5.2.2020

Ve středu 5.2.2020 dochází ke změně v rozvrhu třídy PD1. Místo předmětu OBK bude předmět ICT.

Bakaláři opět fungují
5.2.2020

Přístup do aplikace Bakaláři přes web je opět funkční.

Nefunkční Bakaláři
4.2.2020

V současné době není možný přístup přes web do aplikace Bakaláři. Na odstranění závady se pracuje. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za strpení.

Změna rozvrhu dálkového studia ve středu 8.1.2020
7.1.2020

Ve středu 8.1. bude místo MAT předmět ICT. Dochází tedy k následující změně v rozvrhu dálkového studia. 

PD1 - CJL, AJK, ICT

PD2 - AJK, ICT, CJL

Změna rozvrhu dálkového studia ve středu 11.12.2019
10.12.2019

Ve středu 10.12. dochází k následující změně v rozvrhu dálkového studia. 

PD1 - ICT, CJL MAT

PD2 - AJK, MAT, CJL

Změna rozvrhu dálkového studia 4.12.2019
3.12.2019

Ve středu 4.12. dochází k následující změně v rozvrhu dálkového studia. 

PD1 - ICT, ICT, AJK

PD2 - AJK, MAT, ICT

Úprava rozvrhu v pátek 25.10.2019
23.10.2019

Z důvodu připravy opravných prací a výmalby školy, ruší se v pátek 25.10.2019 běžná výuka. Budou probíhat pouze konzultační hodiny žáků s učiteli (pouze po předchozí domluvě). 

Úprava rozvhu v pátek 11.10.2019
11.10.2019

Z důvodu souběhu několika významných akcí konaných v Praze v pátek 11.10.2019, rozhodlo z bezpečnostvních důvodů vedení školy o zkrácení výuky na 4. VH. Výuka končí pro všechny žáky v 11:20 hod.

Změna rozvrhu dálkového studia
2.10.2019

Ve dnech 2.10. a 9.10. dochází k následující změně v rozvrhu dálkového studia. Výměna AJ za MM a PRX.

2.10.2019

PD1 - MM, CJ, MAT

PD2 - CJ, MAT, PRX

9.10.2019

PD1 - UCTD, AJ, MAT

PD2 - AJ, UCTD, OBK

Rozvrh dálkového studia ve středu 11.9.2019
10.9.2019

Ve středu 11.9.2019 je rozvrh dálkového studia následující:

PD1 - CJ, AJK, ICT

PD2 - AJK, ICT, CJ

Doklasifikace z TV
29.5.2019

Pro žáky, kteří chtějí doklasifikaci z tělesné výchovy, vypisuje Mgr. Šauerová hromadný termín ve čtvrtek 30. května 2019. Zájemci se shromáždí nejpozději v 8:00 hod. před sborovnou. S sebou cvičební úbor a vhodnou obuv.

ZMĚNA ROZVRHU DÁLKOVÉHO STUDIA
20.5.2019

Ve středu 22. 5. 2019 dochází k následujícím změnám v rozvrhnu dálkového nástavbového studia třídy PD1: 14:20-15:50 EKO/UCTD, 16:00-17:30 ICT, 17:40-19:10 MAT.

ZMĚNA ROZVRHU DÁLKOVÉHO STUDIA
22.3.2019

Ve středu 27. 3. 2019 dochází k následujícím změnám v rozvhnu dálkového nástavbového studia. Třída PD1 bude při druhé dvouhodinovce rozdělena na  MAT a ICT. Třída PD2 má při poslední dvouhodinovce ICT.

Doklasifikace z ICT
22.3.2019

V úterý 26. 3. 2019 je vypsán 2. termín doklasifikace z předmětu ICT od 14 hodin v učebně 21B. K doklasifikaci je podmínkou doložit sešit se zápisem látky z 1. pol.

ZMĚNA ROZVRHU DÁLKOVÉHO STUDIA
19.3.2019

Ve středu 20. 3. 2019 dochází z důvodu nemoci učitelů k následujícím změnám v rozvhnu dálkového nástavbového studia. Třída PD1 bude při poslední dvouhodinovce rozdělena na AJK (supluje Mgr. Pochmanová) a MAT, podle zvoleného maturitního předmětu. Třída PD2 má při první dvouhodinovce místo jazyků MM.

Doklasifikace z ICT - 2 termín
13.3.2019
V úterý 26. 3. 2019 je vypsán 2. termín doklasifikace z předmětu ICT od 14 hodin v učebně 21B. Podmínkou je předložení sešitu se zápisem látky z I. pololetí. Nezapomeňte si ho přinést s sebou.
Doklasifikace z ICT
21.2.2019

Ve čtvrtek 7. 3. 2019 je vypsán termín doklasifikace z předmětu ICT od 14 hodin v učebně 25.

Zimní adaptační kurz v Jánských Lázních 24.2.-2.3.2019
6.12.2018

Žáci, kterí se přihlásili na Zimní adaptační kurz v Jánských Lázních a dosud nezaplatili zálohu ve výši 2.000 Kč, nechť tak učiní nejpozději do 21.12.2018.

Doplatek kurzu ve výši 2.200 Kč je splatný do 25.1.2019.

Zároveň musí být splněna podmínka, že žák nesmí mít vůči škole nevyrovnané závazky.

Vstupenky na maturtiní a imatrikulační ples 7. 2. 2019
6.12.2018

Vstupenky na maturitní a imatrikulační ples jsou již v prodeji. Přednostně jsou k sezení (450 Kč a 380 Kč) rezervovány do 21. 12. 2018 pro žáky 1. a 4. ročníků. Následně budou v prodeji pro ostatní zájemce. Vstupenky k stání za 270 Kč jsou v prodejí pro všechny již nyní. Na místě v den konání akce budou k dispozici za 320 Kč.

KONZULTACE Z MATEMATIKY
31.10.2018

Pro žáky třídy MO3 s uděleným IVP jsou vypsané konzultace z MAT ve středu 31.10.2018 od 16:00 do 19:00 hodin.

Doklasifikace z TV
25.6.2018

Pro žáky, kteří chtějí doklasifikaci z tělesné výchovy, vypisuje Mgr. Šauerová v rámci kozultací hromadný termín ve středu 27. června 2018. Zájemci se shromáždí nejpozději v 9:00 hod. před sborovnou.

Odevzdání přihlášek k podzimnímu termínu MZ
24.6.2018

V pondělí 25. 6. 2018 je poslední termín k odevzdání přihlášek k podzimnímu termínu maturitních zkoušek. Vzhledem k celoškolní akci mimo budovu školy, můžou žáci vhodit řádně vyplněnou a podepsanou přihlášku do poštovní schránky ve vestibulu školy. Děkujeme.

Konzultace pro žáky s IVP
14.5.2018

Během ústních maturitních zkoušek a souvislé praxe od pondělí 14. 5. do pátku 25. 5. 2018 mají žáci (nejen) s IVP možnost konzultací a zkoušek s jednotlivými vyučujícími. Nutná předchozí domluva.

Doklasifikace z TV
19.3.2018

V úterý 20. 3. 2018 mezi 8:00 - 8:30 hod. je poslední termín na doklasifikace z TV za 1. pololetí v malé tělocvičně v budově školy. Zájemci se předem domluví s Mgr. Janou Šauerovou.

Program Bakaláři obnoven!
16.3.2018

Přístup do programu Bakaláři pro žáky a rodiče je opět funkční. Omlouváme se za výpadek.

Nefunkční program Bakaláři
13.3.2018
Děkujeme za upozornění na nefunkčnost programu Bakalář pro žáky a rodiče. Omlouváme se za způsobené potíže a již pracujeme na odstranění závady. O opětovném zpřístupnění vás budeme informovat.
Konzultace a doklasifikace ve čtvrtek 1. 2. 2018
30.1.2018

Ve čtvrtek 1. 2. 2018 v den vyhlášení ředitelského volna, proběhnou na škole konzultace a doklasifikace I. pol. těchto vyučujících:

Mgr. Šauerová - TV (v ZŠ Chelčického) od 8:00 hod. (nutno předem domluvit), BIO, PSYS (v budově školy) od 9:30 hod. do 12:00 hod.

p. Bozděch - ICT od 9:00 do 13:00 hod.

Mgr. Dvořák - MAT od 8:30 do 12:30 hod.

Bc. Lexová - AJ, ZPV, ZSV (1. roč.), ZSV (PM) od 8:15 do 13:00 hod.

Ing. Šolaja - AJ, UCTD od 8:00 do 11:30 hod.

 

KONZULTACE Z MATEMATIKY A ICT
8.12.2017

Ve čtvrtek 21. 12. 2017 od 8.30 do 12.30 hodin proběhnou konzultace z matematiky s Mgr. Dvořákem a od od 9.00 do 13.00 hodin konzultace z ICT s p. Bozděchem.

Program Bakaláři obnoven!
5.12.2017

Přístup do programu Bakaláři pro žáky a rodiče je opět funkční. Omlouváme se za výpadek.

Nefunkční program Bakaláři
18.10.2017
Přistup do programu Bakalář pro žáky a rodiče je dočasně mimo provoz. Omlouváme se za způsobené potíže a děkujeme za pochopení. O opětovném zpřístupnění vás budeme informovat.
Dálkaři - rozvrh 27. 9. 2017
26.9.2017

Ve středu 27. 9. 2017 mají žáci dálkové formy vzdělávání následující rozvrh hodin: třída PD1 - OBK, MAT, PRX; třída PD2 - MAT, OBK, ZSV.

Dálkaři - rozvrh
19.9.2017

Ve středu 20. 9. 2017 mají žáci dálkové formy vzdělávání následující rozvrh hodin: třída PD1 - MAT, UCTD, ZSV; třída PD2 - UCTD, MAT, EKO.

HLAVNÍ PRÁZDNINY A DOKLASIFIKACE
7.7.2017

V období od soboty 1. července do neděle 3. září 2017 jsou hlavní prázdniny, výuka ve školním roce 2017/2018 začne v pondělí 4. září 2017 od 8 hodin.

VŠEM NAŠIM ŽÁKŮM I ZAMĚSTNANCŮM PŘEJEME KRÁSNÉ A POHODOVÉ PRÁZDNINY!

Žáci, kteří nebyli klasifikováni v řádném termínu nebo konají opravné zkoušky, využijí termíny mimořádně stanovené na týden od 4. 9. do 7. 9. 2017. Termíny jsou závazné - není-li žák hodnocen ani v náhradním termínu nebo se nedostaví k vykonání opravné zkoušky, neprospěl.

DŮLEŽITÉ TERMÍNY PRO MATURANTY
22.6.2017
  • pátek 23. 6. 2017 do 14.00 hodin - odevzdání přihlášky k MZ podzim 2017
  • pondělí 26. 6. 2017 do 13.00 hodinPOSLEDNÍ MOŽNOST odevzdání přihlášky k MZ podzim 2017
  • pátek 30. 6. 2017 od 7.30 do 12.00 hodin - nejzazší termín vyzvednutí posudků a prezentace PZ
  • pátek 30. 6. 2017 od 7.30 do 12.00 hodin - nejzazší termín odevzdání Vlastního seznamu literárních děl k ústní zkoušce
  • pondělí 3. 7. 2017 do 13 hodin - potvrzení převzetí výpisu z přihlášky k MZ a potvrzení správnosti údajů
  • středa 30. 8. 2017 do 13.00 hodin - odevzdání upravené prezentace PZ
ODEVZDÁNÍ SEZNAMU ČETBY K MATURITĚ
24.3.2017

Maturanti pozor! Nejzazší termín pro odevzdání Vlastního seznamu literárních děl k maturitní zkoušce ředitelce školy je pátek 31. 3. 2017 do 13. 00 hodin. Prodloužení termínu není možné.

Konzultace z matematiky ve čtvrtek 16. 3. 2017
9.3.2017

Mgr. Václav Dvořák nabízí žákům po předchozí domluvě mimořádný termín konzultací z matematiky v době jarních prázdnin - ve čtvrtek 16. března 2017 od 9.00 do 15.00 hodin.

ODEVZDÁNÍ PODNIKATELSKÉHO ZÁMĚRU
22.2.2017

Maturanti pozor! Termín odevzdání podnikatelského záměru ředitelce školy je v pátek 24. 2. 2017 do 13:00 hodin!!! Prodloužení tohoto termínu není možné.

Program Bakaláři obnoven!
15.12.2016

Přistup do programu Bakalář pro žáky a rodiče je již znovu funkční. Omlouváme se za způsobené potíže a děkujeme za pochopení.

Výuka pro dálkové studium
24.10.2016

 Z důvodu stavebních prací proběhnou nejbližší konzultační hodiny pro žáky dálkové formy vzdělávání ve středu 9. 11. 2016. Ve dnech 26. 10. a 2. 11. 2016 výuka odpadá.

Vchod do školy - ulice Žerotínova
25.11.2016

Po dobu stavebních prací od pondělí 24. 10. do pátku 25. 11. 2016 je z bezpečnostních důvodů uzavřen vchod do školy a celé schodiště z ulice Koldínova. Vchod do školy je v tomto termínu pouze přes ZŠ z ulice Žerotínova. Žákům sdělí kódy ke vstupu třídní učitelé, nebo AŘŠ na tel. čísle 222 516 437, 603 824 085, nebo 739 592 875.

Maturitní vysvědčení
2.10.2016

Maturanti, kteří úspěšně vykonali všechny zkoušky společné i profilové části MZ 2016 v podzimním termínu, mají svá maturitní vysvědčení připravena k vyzvednutí v kanceláři školy.

Třídní schůzky prvních ročníků
23.9.2016

V pondělí 26. 9. 2016 se uskuteční třídní schůzky s rodiči (zákonnými zástupci) žáků tříd MO1, MS1 a PM1. Začátek v 17.00 hodin ve kmenových učebnách.

Schůzka žáků s IVP
23.9.2016

V pondělí 26. 9. 2016 proběhne od 13.00 hodin v učebně 25 povinná informativní schůzka pro žáky s IVP.

Program: projednání žádostí, předání studijních plánů a seznámení s podmínkami plnění IVP.

Žáci mohou využít rovněž náhradní termín – v úterý 27. 9. 2016 v 10.00 hodin (učebna 25).

Dálkové studium - Rozvrh hodin
20.9.2016

Ve středu 21. 9. 2016 byl žákům dálkové formy vzdělávání stanoven následující rozpis konzultací:

PD1 - EKO, AJK/NJK/RJK, MM

PD2 - MM, EKO, AJK/NJK/RJK

Žákům bude rovněž předán rozvrh konzultačních hodin pro 1. pololetí školního roku 2016/2017.

Dálkové studium - Rozvrh hodin
13.9.2016

Ve středu 14. 9. 2016 byl žákům dálkové formy vzdělávání stanoven následující rozpis konzultací:

PD1 - ICT, CJL, UCTD

PD2 - UCTD, ICT, CJL

Maturita podzim - Výsledky DT a PP
13.9.2016

Všem maturantům, konajícím písemné zkoušky společné části MZ v podzimním termínu, byly výsledky didaktických testů a písemných prací zaslány e-mailem. 

 
 
Život dětem

 
 
Mapa webu
A
A
A

GDPR

Autor: admin

Informace Střední odborné školy podnikatelské Profit, spol. s r. o., Žerotínova 1100/36, 130 00 Praha 3 - Žižkov, IČ: 25657046 o ochraně osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady EU č. 2016/679

 

Střední odborná škola podnikatelská Profit, spol. s r. o., Žerotínova 1100/36, 130 00 Praha 3 - Žižkov, IČ: 25657046, dále jen „škola“, uzavřením smlouvy získává od žáka (zákonného zástupce) ke zpracování jeho osobní údaje:

 

jméno, příjmení, rodné číslo (nebo datum narození, pokud rodné číslo nebylo přiděleno), adresu trvalého pobytu, bydliště, e-mailovou adresu, telefonní číslo.

 

Ochrana těchto údajů podléhá nařízení Evropského parlamentu a Rady EU č. 2016/679 (dále jen „GDPR“).

 

Škola se stává správcem těchto osobních údajů. Poskytnutí těchto osobních údajů je nutné pro plnění smlouvy, plnění zákonných povinností školy a pro ochranu oprávněných zájmů poskytovatele. Bez poskytnutí osobních údajů k těmto účelům by nebylo možné službu poskytovat. Ke zpracování osobních údajů pro tyto účely není potřebný souhlas účastníka. Zpracování z důvodu plnění smlouvy, ochrany oprávněných zájmů poskytovatele a plnění zákonných povinností nelze odmítnout.

 

Osobní údaje pro výše uvedené účely jsou školou zpracovány pouze v nezbytném rozsahu a po dobu nutnou k jejich dosažení nebo po dobu přímo stanovenou právními předpisy. Poté jsou osobní údaje vymazány či anonymizovány.

 

Škola je oprávněna, v případě že nemá vůči studentu žádné závazky ze smlouvy, zpracovávat základní osobní, identifikační, kontaktní údaje studenta, údaje o poskytnutých službách po dobu stanovenou zákonem č. 499/2004 Sb. Zákon o archivnictví a spisové službě.

 

Faktury vystavené školou jsou v souladu s § 35 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty archivovány po dobu 10 let od jejich vystavení. Z důvodu nutnosti doložit právní důvod pro vystavení faktur jsou po dobu 10 let ode dne ukončení smlouvy archivovány i smlouvy o studiu.

 

Pokud zákon nestanoví jinak, může škola, jako správce osobních údajů, předávat osobní údaje jiným správcům údajů jen v případě, že má k takovému předání výslovný a dobrovolný souhlas subjektu údajů – žáka (zákonného zástupce).

 

Za účelem vymáhání případných pohledávek školy, které škole vznikly vůči žáku ze smluvního vztahu založeného Smlouvou o poskytování vzdělávání, je škola oprávněna poskytnout osobní údaje žáka účastníka třetí osobě, a to v rozsahu nezbytném pro uplatnění svého nároku.

 

V souladu s ustanoveními GDPR bude mít žák - subjekt údajů ode dne 25. 5. 2018 v případě, že bude pro poskytovatele identifikovatelnou fyzickou osobou a prokáže poskytovateli svoji totožnost, zejména tato práva:

 

a) právo na přístup k osobním údajům (zahrnuje například právo získat od školy potvrzení, zda zpracovává osobní údaje; informace o účelech zpracování; kategoriích dotčených osobních údajů; příjemcích, kterým osobní údaje byly nebo budou zpřístupněny; plánované době zpracování, o existenci práva požadovat od správce opravu nebo výmaz osobních údajů týkajících se subjektu údajů nebo omezení jejich zpracování nebo vznést námitku proti tomuto zpracování; právo podat stížnost u dozorového úřadu, o veškerých dostupných informacích o zdroji osobních údajů, pokud nejsou získány od subjektu údajů; skutečnosti, že dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování; o vhodných zárukách při předání údajů mimo EU);

 

b) právo na opravu nepřesných osobních údajů;

 

c) právo na výmaz osobních údajů (za předpokladu, že poskytovatel neprokáže oprávněné důvody pro zpracování těchto osobních údajů);

 

d) právo na omezení zpracování osobních údajů (do doby vyřešení podnětu, v němž bude popírat přesnost osobních údajů, důvody jejich zpracování, nebo pokud podá námitku proti jejich zpracování);

 

e) právo na oznámení opravy, výmazu nebo omezení zpracování (a to ze strany poskytovatele v případě uskutečnění opravy, výmazu nebo omezení zpracování);

 

f) právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů (pokud škola neprokáže, že je dán závažný oprávněný důvod pro zpracování, který převažuje nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, poskytovatel zpracování ukončí bez zbytečného odkladu);

 

g) právo na odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů (pokud udělil souhlas například se zpracováním osobních údajů pro marketingové účely);

 

h) právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).

 

S účinností ode dne 25. 5. 2018 je k dispozici pověřenec pro ochranu osobních údajů v souladu s GDPR, který je příslušný k řešení problematiky týkající se ochrany osobních údajů uvedené v předchozích bodech tohoto článku. Pověřencem pro ochranu osobních údajů je JUDr. Stanislav Pospíšil, advokát, kontaktní tel. číslo: 602 501 339, kontaktní e-mail: pospisil@pospisil-ak.cz, kontaktní adresa: JUDr. Stanislav Pospíšil, advokát, Sudoměřská 1897/1, 130 00 Praha 3.